onsdag den 13. november 2013

Mit juleklip i Hendes Verden

I sommer blev jeg kontaktet af Hendes Verden, om jeg kunne tænke mig at lave noget juleklip, til et af deres jule magasiner. Det kunne jeg jo kun sige ja tak til. Det var lidt underligt, at sidde og klippe julepynt midt i sommervarmen! Men jeg er meget beæret over at blive spurgt, og det har været en spændende og hyggelig opgave. Nu er resultatet så udkommet i denne uges jule nummer. Og det er blevet så fint! De har virkelig formået at sætte det op, lige efter min smag og stil, og det er jeg super glad for. Her kan i se et glimt af mit bud på juleklip i pasteller. I kan finde vejledning, materialeliste og skabeloner i Hendes Verden nr. 46-2013!



                             

                             

                             

7 kommentarer:

Cille - TheFunkyFox sagde ...

Super yndigt :)

Laila sagde ...

Det kan jeg godt forstå, at du er stolt over, for det ser virkeligt fint og professionelt ud i bladet :-)

Englen er rigtig fin - har du en lille DIY på den her på bloggen eller kan man finde den i Hendes Verden?

KH
Laila

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Cille - tak, det er jeg glad for at høre :D

Laila - Du kan finde DIY på det hele i bladet. Og det hele er rigtig nemt at gå til :D

Frøken Lyngsø sagde ...

Hvor er du god! Tillykke!

Binemor sagde ...

Det er da for cool!!!

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Hvor er det fint, Mette Kathrine.
Jeg tror Hendes Verden bliver bestormet i denne uge ;0)
Kh. Lene.

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Tusind tak, hvor er i søde :D