mandag den 1. april 2013

Puder...

Jeg har stort set ikke været kreativ hele vinteren, men i denne ferie skal jeg da love for, at jeg har fået noget for hånden. Jeg har fået syet tørklæder til Anna, bukser til Valdemar og nu puder til min stue. I kan nok se hvor jeg har fået min inspiration. Jeg er fuldstændig vild med puderne fra HAY, men alt for nærig til at betale prisen. Så det har længe stået på min To Do liste, at få syet disse puder. 

Alle materialer er fra Stof og Stil, bortset fra stoffet på de lyserøde knapper. Jeg var så heldig at finde en del af stoffet i rest bunken. Jeg har brugt møbelstof til alle 3 puder.










13 kommentarer:

Karen Elisabeth sagde ...

Lækre puder... Hay's priser er højre (og videresalgspriserne er næsten endnu værre)...

Dine puder er mindst lige så lækre - og helt og aldeles dine :0)

Karina/Tungelunden sagde ...

De er superflotte :) har lovet at sy nogle til min lillebror, det må jeg hellere snart få gjort..

Boselade sagde ...

Hvor er de bare flotte :-)

Mini ministeren sagde ...

De er godt nok også fine!

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Karen E. - tak :) jeg er vild med HAYs enkle men højtråbende design. Det er super inspirerende!

Karina - ja det med at tage sig sammen tog også enormt lang tid for mig. Men nu kunne jeg ikke holde de gamle puder ud mere.

Boselade - tusind tak!

Miniministeren - tak :)

Piger I Provinsen sagde ...

Ej hvor sjovt - har selv lige lavet et indlæg med en pude fra Hay i samme farve. Jeg er dog også selv for nærig til at betale prisen, så her skal de også produceres fra egen hånd.

Anne Sofie / pigeriprovinsen.blogspot.dk

Mona Honnens sagde ...

Skønne puder du har fået lavet, jeg har også været igang med at sy puder i dag ;O)

Mona

Hos Frøken Jensen sagde ...

FANTASTISK - og hvorfor betale penge for noget du så flot, har lavet selv. Jeg er vild med dem ;O)

Davids Engle sagde ...

De er sørme blevet flotte, dine puder. Fine farvekombinationer:-)
Kh. Kate

Simone sagde ...

Meget flotte puder du har lavet :)

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Tusind tak allesammen :)

1001ting sagde ...

Fantastiske puter!

Fototosse sagde ...

SKØNNE skønne puder! ;o)