søndag den 28. april 2013

Mit nye krea rum...

Så står mit længe ventede, nye krea rum endelig klar! I modsætning til i vores gamle hus, så har jeg nu hele værelset for mig selv. Jeg har malet det igår og i dag kunne jeg flytte ind! Det er blevet så dejligt, og jeg glæder mig til at kan sidde her og pusle, på mit helt eget værelse! Jeg deler skabe med børnene, så jeg kan lige få plads til alt mit stof på øverste hylde, det er helt perfekt. Gad vide hvor længe det får lov til at se så pænt ud??














12 kommentarer:

Simone sagde ...

Det ser lækkert ud, det kan jeg godt forstå du er glad for :)

Helena sagde ...

Hold fast hvor ser det lækkert ud og så oven i købet med klaver. Elsker også at spille klaver ud over selvfølgelig at sy og alle de andre kreative sysler. Rigtig god søndag.

Sandie sagde ...

Skønt krea-rum du har fået dig :) Og hvor er det smart at sortere stofferne i farvenuancer :)

Helle Jescika sagde ...

Lækkert ser det ud. Min erfaring ved at få eget krearum er også at man selv er herre over det rod der kommer...... altså kun mit ansvar at rydde op ;O)

Lena (MorsTankeblog) sagde ...

Hvor er du heldig med sådan et krearum, jeg er vildt misundelig... Mht. til oprydning/rod, så ville det ikke se så pænt ud, ret længe, hos mig, hvis altså jeg havde sådan et krearum :)
Kh Lena

Mette/DigogMig sagde ...

Hvor er det lækkert. Bare vi havde nogle flere værelser :)

Superskurk° sagde ...

Sikke et dejligt krearum du har fået dig!!!

Finn og Eva sagde ...

Hvor skønt med sådan et nyindrettet rum men jeg håber snart du får lidt rod, jeg bilder mig ind at rod er det der afspejler kreativiteten, eller måske tager jeg fejl og er bare et rodehoved:O)
Eva

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Hvor skønt for dig, Mette Kathrine.
Det er SÅ fedt at ha´ sit eget rum til kreasysler.
Det ser fint ud - endnu...;0)


Knus Lene.

Susi sagde ...

Ooooh so pretty! I´d never leave this creative space all day long, that´s for sure ;) xo

Laila sagde ...

Hvor ser det skønt ud :-)

Er det masking tape, du har brugt til at skrive på, hvilke farver, der er i bunkerne på hylden?

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Tusind tak for alle jeres kommentarer! Jeg er også super glad for det og føler mig rigtig heldig, at jeg har mulighed for at have mit helt eget værelse. He he og når jeg får tid til at sætte mig derned, så ser det ikke pænt ud længe. Men hvor er det bare indbydende, når det er rytteligt!

Laila - ja lige præcis, det er maskin tape og en tusch, det kommer man langt med :)