søndag den 24. marts 2013

Æskemageri

Nogle gange skal der sættes lidt tid af til kreahygge og mor-datter tid. I dag har Anna og jeg lavet æsker, pyntet dem og fyldt dem med fine ting. Jeg har en kuffert fyldt med alt muligt, som kan limes på. Dutter, dimser og klistermærker, som er samlet sammen gennem tiden og som lige præcis kan bruges til f.eks. et æskeprojekt. Papiret er fra Søstrene Grenes papirbøger! Vi har også brugt lidt masking tape, der er jeg vidst også ved at have samlet mig lidt af et lager...










7 kommentarer:

Fru Hygge sagde ...

Skønne billeder fra jeres Mor-datter- krea-hygge-dag<3
Astrid har spurgt et par gange om Anna snart kan lege?.. Måske i påsken?
Kram fra Mette

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Det kan nok godt lade sig gøre. Vi har planer mandag, tirsdag og torsdag, ellers har vi masser af tid. Det kunne være Astrid har lyst til at komme hjem til Anna og lege :) jeg skriver lige en besked til dig.

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

NYD Jeres mor-datter kreahygge, mens de bor hjemme. Pludselig er der 100 km imellem Jer og det bliver ALT for sjældent, man har tid til det. Tro mig !
Knus Lene.

Susi sagde ...

Beautiful crafts, beautiful "girls" and beautiful photos :) Looks like a great day for you :) xo

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Lene - ja det tror jeg gerne! Det er med at nyde det så længe det varer, selvom det er rigtig svært at forestille sig, at ens børn bliver voksne engang. Men det gør de jo, og heldigvis for dem :D

Susi - thanks so much. It was a really great day. Later we went for a walk/bike ride. Anna learned to ride her bike this january, and its nice to have that activity with her too.

Fototosse sagde ...

Misunder din tapesamling en anelse, hihi.

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Fototosse- den er jeg også rigtig glad for kan du tro :)