fredag den 15. marts 2013

påsken nærmer sig...

I dag har jeg brugt min afspadseringsdag på at gøre rent og pynte op til påske. Jeg har nydt solen og lyset der har kigget indenfor i stuen, jeg håber den smelter sneen og varmer så meget, så vi slipper for endnu mere vintervejr i weekenden. Som i måske kan se på billederne lider jeg gevaldigt af ranunkel feber. Dem er der heldigvis masser af i supermarkederne for tiden og nogle af dem er kommet med mig hjem. Kransen er bundet af nedfaldne birkegrene, æggene er købt i et plantecenter, lysene og ranunklerne fandt jeg i Netto igår.







10 kommentarer:

Mig og Maya sagde ...

Jeg har lavet præcis det samme som dig idag: fridag, hovedengøring og fundet påskepynten frem. Knus Heidi

Fototosse sagde ...

Fiiiin blomst på sidste billede. Hyggeligt med påskepynt!

Susi sagde ...

This is super pretty! :) xo

Husmor-Logik sagde ...

Det ser bare smadder godt ud, tak for inspiration! Jeg må snart ha fundetg et sted til mit pyntefuglebur :-)

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Heidi - åh det er bare skønt med sådan en dag til at lade lidt op ik?

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Fototosse - tak, ja den blev også lige fanget i det helt rigtige lys :D

Susi - thanks :D

Husmor logik - ja de er fine de fuglebure, men jeg har også altid svært ved at finde placering og pynt til mit. Men nu var det da oplagt med lidt påskepynt :D

kathrineskyum sagde ...

Meget inspirerende, tak :)

Pia (mum22boys) sagde ...

Ranunkel er altså også så fin en blomst! Hyggeligt du har pyntet op ;o)

Mona Honnens sagde ...

Så er du bare påskeklar ;O) det ser sådan ud.

Mona

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Katrine - dejligt at du er blevet inspireret, det er jeg super glad for at høre :)

Pia - ja jeg elsker ranunkel, men synes først det er i år jeg har fundet den i supermarkederne, hvor nærige mig for det meste køber blomster.

Mona - så klar :) og også klar til forår og en masse fridage ;)