onsdag den 20. februar 2013

Stille...

Jeg er rigtig fraværende på bloggen lige for tiden. Der har været travlt med opgave skrivning, den sidste måned. Og så er jeg blevet en af dem... "Instagrammerne"! Og det går lidt ud over bloggen, for det er jo lidt nemmere med Instagram. Inden jeg kom på Instagram, syntes jeg det var ærgerligt når det overtog alle de spændende blogindlæg, men jeg må erkende at jeg selv er blev ramt af bølgen! Men jeg vil lige dele lidt insta billeder fra det sidste stykke tid!

På onsdag om en uge skal jeg til mundtlig eksamen, som afslutter mit PD modul i Social Inklusion! Det bliver dejligt at komme tilbage i vuggestuen til alle mine dejlige børn og kollegaer. Men nøj hvor har det også været fedt at være studerende igen for en stund!

Og så er jeg blevet klippet, åh det var tiltrængt!

7 kommentarer:

Susi sagde ...

Nice to get an instagram insight into your everyday life :)

Eva-Maria//Buecking.dk sagde ...

Drop nu det der instragram og skriv noget mere :)

Kan nu sagtens følge dig, det ER dejlig nemt..

Anita Gohr sagde ...

Held og lykke med eksamen, håber det kommer til at gå godt, og dejlig at få det overstået.

Rigtig god aften

Anita Gohr sagde ...

Held og lykke med eksamen, håber det kommer til at gå godt, og dejlig at få det overstået.

Rigtig god aften

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Smukke Mette Kathrine.....<3
Kh. Lene.

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Susi - Thank you, nice to know you think so :D

Eva-Maria - ja jeg skal helt klart finde tilbage til bloggen igen, for det er bare lækkert med gode store billeder og nogle gode historier ik?

Anita - tusind tak! Ja selvom det har været vildt spændende, så bliver det altså også rart at få overstået selve eksamen...!!

Lene - tusind tak, hvor er du sød :D

Tina sagde ...

Tak fordi du deler lidt ud af "instagram-livet" :) Jeg er nemlig en af dem der ikke er med der endnu ;) Held og lykke med eksamen!!