torsdag den 21. februar 2013

Soveværelse....

I dag får i et lille kig ind i mit soveværelse! I soveværelset hat vi hovedsageligt grå og blå farver! Vi har også en ret intetsigende skabsvæg (som jeg ikke viser billeder af), med et hul til et lille fjernsyn. Hvilket jo var smart nok, dengang man havde små fjernsyn. Men i disse fladskærmstider, var det bare et irriterende tomt hul, som skulle reddes. Så jeg har dekoreret bag beklædningen med tapet, og lavet en lille plads til smykker, i det lille irriterende hul! Tapetet er købt hos retrovila.dk og er det samme jeg har brugt på Valdemars værelse. Sengetæppet er fra HAY. Lamperne er lidt forskellige, den ene er fra et loppemarked, og den anden er fra Frandsen lighting. 










7 kommentarer:

Frøken Lyngsø sagde ...

yndigt og kært - det må være rart og stille for øjet, at alt er farvekoordineret :)

Ellen Kathrine sagde ...

Det synes jeg ser ud til at være et rigtigt dejligt sted at lukke øjnene- ikke noget der forstyrrer og en rigtig fin detalje med din plads til smykker- for de ligger jo altid og roder :-) og så er det sjovt at se at farven på vggen ændres på grund af de to forskellig farvede lamper- hvor meget har I skiftet ud på genbrugslampen- har nemlig et par stykker jeg skal have restaureret :-)

Eva-Maria//Buecking.dk sagde ...

Sikke et lækkert soveværelse, det udstråler en dejlig ro. :)

Eline sagde ...

Super lækre farver - smukt og roligt...
Kh Eline

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

frk. Lyngsø - ja det har du ret i, det er rigtig rart :D

Ellen-Kathrine - det er vidst også lyset der driller lidt mht farven på væggen. Vi har faktisk ikke gjort noget ved lampen, jeg fandt den sådan. Men det er vidst også bare en IKEA lampe, så jeg tror ikke den er oldgammel. Jeg var bare vild med farven (det er den lyseblå) :D

Eva-Maria - tak, ja det er dejligt roligt. Og så ligger det ud til vores baghave, så det giver også ro mht. lyd!

Eline - tak :D

Anita sagde ...

Har lige fundet din fine blog og faldt over dette indlæg. Jeg har længe overvejet en gråvæg i vores soveværelse - og du fik jeg lige overbevist.
Tak, og glæder mig til at følge dig fremover:)

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Anita - velkommen til! Dejligt at du kan lide hvad du ser :)