lørdag den 2. februar 2013

Annas værelse...

som lovet er jeg nu ved at være klar med nogle flere billeder af vores hjem. I dag kan i komme på besøg på Annas værelse. Lyset har væltet ind af vinduerne hele dagen, så det var den perfekte dag at få taget nogle billeder.

Anna bor rigtig hyggeligt i sit lille lyserøde univers, med en blanding af nyt og retro! Selv siger Anna at hun godt kan lide at lege på sit værelse med Lego Friends, farver og skrivning. Hun hygger tit derinde sammen med Valdemar, hvor de hører høj musik og danser foran spejlet. På Annas værelse må man hoppe i sengen, og lege vildt! Super dejligt for det må man ikke i mors og fars stue...

Mine tanker og ideer med værelset, tog udgangspunkt i lyserød/mint. Jeg ville gerne give Anna et lyserødt, piget værelset, uden det blev alt for plastik fantastik. Hun elsker Hello Kitty og alt hvad der er pink, og jeg synes hun (til en hvis grænse), skal have lov til selv at vælge hvad hun vil have/lege med. Jeg husker selv, at jeg elskede mit lyserøde pigeværelse som barn. Heldigvis er Anna for det meste ret taknemlig for det hun får, så det har været en fornøjelse at indrette hendes værelse.

På ønskeseddelen står nu et bord til hendes Lego Friends, så det kan stå fremme, klar til brug, i en lille Lego by!

























5 kommentarer:

Eva-Maria//Buecking.dk sagde ...

Dejligt pigeværelse :) Jeg er vild med billedet med hendes fødsels-data.

Maj sagde ...

Dejlige billeder!
Det ser vel nok hyggeligt ud :).

Susi sagde ...

My girl just asked me why she doesnt have nice wallpaper like this! :) She would move into Anna´s room straight away :)

Susi sagde ...

Oh and she also said she wants the name bunting. So I explained to her she´s not called Anna and she said she doesnt mind that, because it is so beautiful ;)

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Eva-Maria - billedet har jeg lavet på wordle.net. Det er bare printet ud på almindelig papir og sat i en ramme :D

Maj - tak, og det er endnu mere hyggeligt i virkeligheden.

Susi - thank you for your sweet words :D Had to read them twice, cause they brought me such a nice feeling :D