søndag den 6. januar 2013

søger med lys og lygte...

efter disse skønne sommer/overgangsjakker fra mærket Ziestha! Jeg har lige fået øjnene op for det lækre mærke, som falder lige i min smag. Men desværre er det ikke helt nemt at få fingrene i lige netop disse to jakker, for jeg har søgt på nettet hele eftermiddagen. 

Så hvis du, eller en du kender ligger inde med drengejakken i str. 98 eller pigejakken i str. 110/116, og ikke skal bruge dem mere, så er jeg meget interesseret i at høre om det og evt. købe dem.

skriv gerne til mig på mail 
mettek.lauritzen@gmail.com



2 kommentarer:

Jill sagde ...

uhhhh, det godt nok et fedt mærke, måtte jo fluks ind og kigge ;o) Masser af lækre detaljer og god inspiration... har nemlig fået en del ordre på nyt tøj fra mine børn, så jeg er kommer en lille smule i gang i kælderen, nu er det næsten så det kribler i fingrene ;o)
Håber du finder, hvad du søger.

Knus fra Jill

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

ja det er hel vildt fedt! Og det hele er vidst hjemmesyet har jeg læst, men er ikke sikker.