mandag den 7. januar 2013

Portræt 2012

Igen i år har jeg taget fotos af børnene, dels til vores egne vægge og dels til julegaver til familien. Jeg nyder normalt at tage disse billeder, men pyha det trak tænder ud denne gang. Lyset var bestemt ikke med mig, børnene var heller ikke rigtig med mig (læs: fuld af krudt og ballade). Jeg havde egentlig tænkt mig at skrotte dem og tage nogle nye, men de endte alligevel under juletræet, og det var vidst okay, det var jo sådan de var lige netop den dag, en november dag i 2012!








(ja det er' et grin)


Her kan du se mine portrætter fra sidste år

12 kommentarer:

Trillemus sagde ...

Sikke skønne afslappede billeder. Du har da bare de kæreste børn. Herligt....

Kh Mette

Frøken Lyngsø sagde ...

Jeg synes da denne slags billeder siger meget mere end f.eks. skolofotos :) Du kan sagtens være glad for resultatet!

Rikke sagde ...

Jeg synes det er nogle fantastiske portrætter :) Skønne børn du har dig.

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Trillemus - tusind tak! Især på billeder, her kan de nydes uden lyd på he he ;D

Frøken Lyngsø - Ja det er også lige netop det jeg gerne vil fange, at de er dem de er og at selve billede siger en masse. Det er jeg lidt bange for at miste hos en fotograf de ikke kender. Selvom jeg teknisk slet ikke kan hamle op med en rigtig fotograf.

Rikke - tusind mange tak!

Mona Honnens sagde ...

Super billeder- sådan børnebilleder elsker jeg.

Mona

Anne sagde ...

Hehe, sikke nogle dejlige livsbekræftende billeder!!
Skønne unger :)

Finn og Eva sagde ...

Befriende afslappede og fulde af livsenergi.
Eva

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Super lækre billeder! Det er da de der øjebliksbilleder der er fantastiske. :-)

Linsens sagde ...

De er da super kære på de billeder;-)
To små spilopper!

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

fedt at høre. at i ser det samme som jeg gør :D

Uglemors verden sagde ...

Fantastiske billeder - intet mindre :)

Er især vild med det skønne søskende kys - det er da bare kærlighed for alle pengene :) elsker også bare når mine 2 krudtugler viser deres kærlighed til hinanden ;)

Kh Karina

Karina/Tungelunden sagde ...

Fantastiske billeder :) sikker nogle skønne unger du har