søndag den 20. januar 2013

Lidt morgen-krea-hygge...

Efter at have været en meget kedelig, sofaliggende, hostende og små syg mor det meste af weekenden, så måtte jeg lige hygge lidt med ungerne her til morgen. Vi har malet billeder, dryppet stearin og spist pandekager til morgenmad.


# smukt når lyset bryder igennem alle farverne


# Dette arbejde kan selvfølgelig kun udføres i prinsesse outfit




# Valdemar fik kun lov at lege med de slukkede lys. 
Til gengæld fik han malet et fint billede, som vi har hængt op i vinduet med masking tape








3 kommentarer:

Henny sagde ...

Åhhh, jeg husker at jeg som barn dryppede lys, når jeg besøgte min Farmor. Det var bare så hyggeligt.

Mine egne piger har også gjort det, da de var mindre. Og det er jo vigtig at tage nogle gamle traditioner med videre.

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

ja det er så hyggeligt, fordi man selv forbinder det med noget rart ik? Det er nærmest helt afstressende at sidde med et dryppende lys, det tvinger en til at nyde det rolige tempo.

Snullemor sagde ...

Åh, det elskede jeg også engang... dejligt tidsfordriv : )