tirsdag den 1. januar 2013

2013....

hvad mon du bringer??

Jeg håber i alle kom godt ind i det nye år, det gjorde jeg ihvertfald. I selskab med gode venner og familien, hoppede vi ind i et forhåbentligt spændende 2013. Det er ihvertfald tid til nye tider, på flere måder! Jeg ser allerede frem til foråret, og forsøger at bringe det lidt ind i stuen med friske blomster og lyse farver.

Forandring fryder og derfor måtte jeg også lige trylle et nyt blogdesign frem....
lidt mere enkelt, men stadig med farve på.


#mine to skønne unger, nød nytårsaften og fik truttet sig ind i det nye år!


#min første kransekage 
(med lidt hjælp fra Mette Blomsterberg)


#nytårsbordet


#forår i stuen











3 kommentarer:

Anne sagde ...

Godt nytår,
Det ser skønt ud og nammenam til kransekage :)

Pia (mum22boys) sagde ...

Søde nytårsgæster - og flot kransekage - min blev lidt for bred og skæv...

Flot blog design, burde give mit en tur, men ting ta'r tid ;o)

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Anne - tak i lige måde :D Ja den smagte altså også alt for godt!

Pia - he he hellere bred og skæv, end sur og smattet ;)
Ja det tager lidt tid med det blogdesign, men jeg elsker at hygge med det og kan slet ikke lade være med at skifte ud af og til!