tirsdag den 4. december 2012

Mit julehjem 2012

Dette indlæg har egentlig været på vej siden sidste uge, men jeg er ikke så gode venner med iPhoto for tiden. Det driller og virker ikke, så jeg skal lige have løst problemet! Men så er det jo godt jeg kan blogge fra telefonen.

Energi niveauet er heller ikke på det højeste for tiden. Jeg har masser af lyst til kreativitet og bloggen, men jeg kan bare ikke samle mig sammen til det. Men den kommer vel igen!

Men der er pyntet op til jul i det lille hjem og vi nyder det i stor stil! Det er skønt at stå op til en snedækket have om morgenen! Kælken har kørt sin første tur og julestemningen er i den grad kommet hjem til os!





















6 kommentarer:

Frøken Lyngsø sagde ...

Hvor hyggeligt og julet! Med Maileg nisser, hjerter, flagranke og stearinlys, går man aldrig galt i byen!

Helena sagde ...

Sikke mange flotte og ikke mindst hyggelige ting, du har fået op ii dit hjem:-)

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

frk. Lyngsø - jeg er helt enig :D

Helena - tak, ja så er julestemningen ihverfald i hus :D

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Næææhhhh, hvor mange fine ting, du har...;0)
Kh. Lene.

1001ting sagde ...

De strikkede og tova julenissene har jeg også, å så koselig å ta dem frem jul etter jul.

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Lene - tak og en rigtig god ide tyv lånt fra dig :D

1001ting - ja jeg sætter også stor pris på dem :D De strikkede nisser har min mor lavet.