lørdag den 15. december 2012

lidt mere jul...

som jeg skrev i et tidligere indlæg, har iPhoto drillet mig lidt. I stedet prøver jeg nu Picasa foto redigering, og indtil videre virker det super fint. Så nu kan jeg endelig vise de billeder, jeg har fået taget af mit julehjem i løbet af december, med rigtigt kamera, rigtigt lys og rigtig god julestemning!

Jeg har ligget på sofaen det meste af dagen i dag, da jeg lige blev ramt af lidt "dejlig" Roskilde syge i nat (sjovt nok efter jeg havde været til fødselsdag i Roskilde hmm!!)

Men her til eftermiddag har jeg været lidt mere på dupperne, så Anna og jeg fik trillet nogle havregrynskugler. Super hyggeligt! Vi var vidst ret heldige vi nåede at blive færdige, inden Valdemar fik spist al dejen!



























7 kommentarer:

Riks sagde ...

Smukke billeder af en smuk årstid! Fik et smil på, da jeg så billedet af din datter med svømmevinger på...hihihi ;0) God bedring med maven.
Hilsen cupcake-stylisten

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

ha ha ha ja det er bare typisk min skønne Anna! Hun kunne rende rundt i badetøj, prinsessekjole og vinger hver dag, hvis hun fik lov! Gad vide om hun vokser fra det??

Helle Jescika sagde ...

smukke, smukke bileder.
Dejlig datter:-)

Denise//herligheder.blogspot.com sagde ...

Det er virkelig pænt, roligt og slet slet ikke for meget :-)

Christina Ravn sagde ...

Det ser rigtig hyggeligt ud i jeres julehjem :)

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Helle Jescika - tusind tak!

Denise - ja jeg er helt klart til det enkelte!

Christina - tak :D

det ALLERBEDSTE... sagde ...

Skønne billeder, skøn datter og skøn vase med lærkegrene:0)
Kh. Louise