lørdag den 29. december 2012

Godt Nytår!

Så nærmer et nyt år sig med hastige skridt! Her får i en del af mine yndlingsbilleder, fra året der er gået i mit liv! 2012 har været et travlt og godt år for os. Vi er flyttet i vores nye hus, vi har fået malet vores sommerhus, har fejret en 2 års og en 5 års fødselsdag, og jeg synes alligevel jeg har fået nået en del kreativt oven i hatten. Der er rigeligt at være godt tilfreds med.

I det nye år, skal vi først og fremmest nyde det første forår og sommer i vores nye hus. I starten af januar skal jeg på diplomuddannelse i social inklusion, (dvs. fuldtidsstudie i 7 uger) det bliver super spændende. Vi skal blive lidt bedre til at besøge vores skønne sommerhus, hvor der er tid og ro til at mærke efter.

Jeg glæder mig altid til at tage hul på et nyt år, man ved aldrig hvad det bringer. 
Forhåbentligt en masse godt!

Kære læsere, i ønskes det bedste nytår!
Tak tak tak fordi i læser med :D





















9 kommentarer:

Eva-Maria//Buecking.dk sagde ...

Rigtig godt nytår til dig også :) Skønne billeder.

Maj♥ sagde ...

Skønne skønne billeder og også et rigtig godt nytår til dig!! Kram

Maj♥ sagde ...

Skønne skønne billeder - og rigtig godt nytår til dig også:) Kh Maj

Sommerhusliv sagde ...

Skønne billeder af året der er gået.

Ønsker jer alt mulig Lykke og Held i det nye år.

Knus Susi

Helena sagde ...

Dejlige billeder fra et skønt år 2012:-)

Charlotte sagde ...

Også et rigtig godt nytår til dig og din familie! Jeg glæder mig også til at se hvad 2013 bringer af gode ting!

Jane Lundquist Poulsen sagde ...

Godt nytår til dig også :o)

Sabrina sagde ...

Jeg ønsker dig og dine kære et rigtig godt nytår.
Håber i kommer godt ind i det nye år!
Kh Sabrina

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Tusind tak allesammen :D