mandag den 24. december 2012

Glædelig jul til alle mine læsere....

555 stykker i skrivende stund. Tak fordi i læser med, det betyder rigtig meget for mig. I kan også finde mig på Instagram, hvor jeg hedder mette_sirianna, der kommer lidt flere her og nu billeder!

Lille juleaften fik vi pyntet juletræet, og nu kan vi endelig nyde det i vores stue. Vi skal holde jul herhjemme igen i år, sammen med mine forældre, min mands forældre, min ene bror og svigerinde og deres to skønne unger. Jeg glæder mig og nyder at holde jul i mit eget hjem. Elsker processen med at skabe vores egne traditioner! De kommende dage skal bare nydes i fred og ro, med masser af hygge. Det er simpelthen så dejligt med flere dages ferie forude.

Rigtig glædelig jul til jer alle!











4 kommentarer:

Karen Elisabeth sagde ...

og en rigtig glædelig jul til dig og dine :-)

Mig og Maya sagde ...

Rigtig dejlig jul til dig også, Mette. Knus Heidi

Micha sagde ...

Glædelig jul :)
KH Micha

Sonnie... sagde ...

Glædelig jul til dig også.
Rigtig god aften ♥