søndag den 11. november 2012

Valdemar 2 år

I dag fylder Valdemar 2 år, mere præcist ved 19 tiden her til aften. Han vågnede i morges med fødselsdagssang og flag, og har haft den bedste fødselsdag. Han fik mange gode gaver, bl.a. en boremaskine som han har leget med hele dagen. Det var fedt at vi ramte plet med gaven fra mor og far, det er jo lidt svært at vide på forhånd. Men jeg kan virkelig anbefale Bosch værktøj. Super lækker kvalitet og så ligner det fars!

Vi havde familien til brunch og der var efterfølgende Gravko kage (set på Pinterest)! Vi har haft flot vejr, og Valdemar har bare nydt dagen.

2011


2010


2012



 








Boremaskinen skulle selvfølgelig med i barnevognen


min dejlige kærlige dreng
jeg elsker dig min skat
tillykke med fødselsdagen :D



12 kommentarer:

Anne-Sofie (Fingernem) sagde ...

Åh hvor er han bare kær! Stort tillykke med ham!

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Tusind tak Anne Sofie. Ja han er rigtig kær :D

Charlotte sagde ...

STORT tillykke med din dreng;o)

Stinemor sagde ...

Tillykke med jeres søde dreng! (*Pssst* forresten skønt at se, at i er lige så store hollys-fans som vi er herhjemme ;-)

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Charlotte - tak! Og ja du kan tro jeg er Hollys fan og synes det holder super godt i vask. Jeg er også vild med Småfolk, elsker printet, men synes desværre ikke det holder ligeså godt som Hollys.

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

ups den var til Stine mor ;D

Charlotte - tusind tak! :D

Stine -Auvills univers sagde ...

Stort tillykke med mindstemanden:-) Fed idé med gravko-kagen! Og her i huset er værktøjet fra Bosch også et hit. selv Astrid har fundet frem til det nu:-)

by.bak - interiør og livsstil sagde ...

Tillykke med prinsen - hvor er han skøn :-)

Mona Honnens sagde ...

Tillykke med ham, mit barnebarn har samme alder og han elsker også sin boremaskine fra Boss.

Mona

Sabrina sagde ...

Stort tillykke med ham :)

juliek57 sagde ...

Beautiful pictures. I love the cake too. Happy Birthday from Scotland. xx

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Tak skal i have allesammen!

Thanks Julie :D