torsdag den 22. november 2012

Julemarked i Fru Hygges kælder!


Jeg vil lige komme med en stor anbefaling, til alle jer på sjælland. På lørdag d. 24. november kan du komme til et lille men meget hyggeligt julemarked i Nordvestsjælland!

Det er kl. 10-15 
på Lundevej 59, 4400 Kalundborg.

Til jul i Fru Hygges kælder, kan du bl.a. opleve følgende 


som har syet en masse julepynt, børnetøj m.m. Derudover sælger hun også en masse lækkert brugskunst. Kig forbi hendes webshop på fruhygge.dk, hvor du kan se hvad hun har at byde på


som har syet, hæklet, strikket, modelleret alverdens lækkerier, som simpelthen skal opleves


Fru Mammen
som har bagt julebag så englene synger! Så hvis du ikke er i julestemning endnu, så er du sikker på du kommer det, med en mundfuld af Fru Mammens julebag!


Jeg bidrager desværre ikke selv i år, da jeg jo som i ved lige er flyttet. Så det med kreativiteten er næsten lig nul for tiden. Men kom og se hvad damerne byder på, det vil i ikke gå glip af!


3 kommentarer:

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Tak, hvor er du sød, Mette Kathrine.
Vi vil jo savne dig, men måske får du tid til at kigge forbi og bl.a. se det fantastiske orangeri, som jeg får lov til at indvie. Juhuuu.
Kh. Lene.

Fru hygge sagde ...

1000 tak for det fine indlæg, Mette:) Vi glæder os til at få dig med igen til næste år!!:)
Kram fra Mette

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Selv tak i søde to! Jeg kigger helt sikker forbi :D Glæder mig rigtig meget. Og det bliver spændende med det nye orangeri!!