søndag den 18. november 2012

Entre m.m.

I dag har vi fået nået en del i huset, så det hjælper på det! Entreen og gæstetoilettet har fået tilsat lidt nyt og jeg er rigtig glad for resultatet. I entreen har vi købt Muuto knager og Hay bøjler, som jeg synes svinger rigtig fint sammen.

Mht. gæstetoilettet, har jeg en lille drøm om at få hængt en masse billeder op derude. Det skaber altså en del hygge, i et rum som ellers godt kan være lidt kedeligt at indrette. De første billeder er kommet op og det tegner til at blive ganske godt! I må lige bære over med aften billederne. Men det var altså blevt mørkt da vi blev færdige....

Entre




Gæstetoilet










7 kommentarer:

by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Ser rigtig godt ud og jeg er også vild med bøjlerne fra HAY :-)

Eline sagde ...

Det ser rigtig fedt ud... Hvis du kigger efter, så ligner de tre knager og bøjlen på afstand ansigtet af en kat ;0) Det er sødt...
Kh Eline

Pernille Laulund sagde ...

Det er rigtig flot. Og jeg er ret vild med de broderede billeder.

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Tak Dorte - ja HAY er virkelig også ved at vinde indpas hos mig. Jeg er altid lidt langsom til at få nye ting ind under huden.

Eline - ja det kan jeg da godt se nu du siger det he he...

Pernille - tak :D Ja jeg synes også de skaber lidt ekstra til hyggen.

Edith (No Ordinary Cake) sagde ...

Wow. Har lige set dine sidste indlæg igennem og må sige at det er et rigtig flot hjem I har skabt jer. Det er både flot og hjemligt!

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Tusind tak Edith. Vi er også rigtig glade for det og følte os hjemme ret hurtigt! Der er flere billeder af vores nye hjem på vej, skal bare lige endelig på plads i de andre rum :D

Edith (No Ordinary Cake) sagde ...

Fedt! Dem vil jeg glæde mig til at se!