fredag den 9. november 2012

Aftenhygge i vores nye hjem..

I morgen er det en uge siden vi flyttede ind i vores nye hjem. Det er skønt skønt skønt, men pyha en masse flyttekasser venter stadig på at blive pakket ud. Det er dejligt at komme lidt på plads, og få en ny hverdag i det nye hus. Jeg har slet ikke haft overskud til bloggen, men sådan en fredag aften må jeg da lige smide et par aftenhygge billeder! Jeg nyder at indrette og få det hele på plads. Alle de tanker og ideer jeg har glædet mig til at føre ud i livet, får nu langsomt lov til at finde sin plads.

Børnene så spændte til da flyttebilen ankom, inden de skulle ud og passes hos Bedstemor. Anna er vild med at bo i det nye hus og synes det er for sejt at få sit eget værelse. Valdemar synes vidst det er lidt hårdt, at have to ikke så nærværende forældre og reagerer lidt ved at blive ked af det i vuggestuen. Så vi prøver at hygge lidt ekstra med børnene når vi kommer hjem. Det er ikke så nemt når hverdagen lige pludselig skal foregå et helt andet sted en det plejer. Men det skal nok blive rigtig godt. Vi kan virkelig mærke det er det helt rigtige vi har gjort. Vi har fået lejet det gamle hus ud, så det letter lidt på bekymringerne ved at sidde med to huse.

På søndag fylder Valdemar 2 år og vi er ved at forberede en hyggelig dag for ham. Det bliver super sjovt at holde 2 års fødselsdag.

Rigtig god weekend til alle!











5 kommentarer:

Stine S sagde ...

Gid de der flyttekasser kunne tømme sig selv... Måske skulle man indlægge en lille bonus, i form af chokolade, i kassen når de pakkes, jeg har da stadig et par kasser på loftet. De skulle nok blive tømt i jagten på chokoladen...
Nyd fødselsdagen i weekenden.
Kh Stine

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

åh ja, gid det var så vel hi hi! Tak :D

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Det er sejt, at I nu er nået så langt. Dejligt for Jer, Mette Kathrine. Pludselig er der en almindelig hverdag igen og lille Valdemar skal nok finde sig selv...
God fødselsdag og god weekend.
Kh. Lene.

Hos Frøken Jensen sagde ...

Uha - det er super hårdt at flytte og noget jeg virkelig ikke holder af, men at pakke ud (og få rydet ud og sorteret) er deeeejligt. Jeg glæder mig til at se, når det hele er klart igen, man er jo nysgerrigt anlangt he he ;O) God weekend ;O) Betina

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Lene - ja hvis det stod til mig så var vi færdige nu hi hi...men det er nok liiige lidt ambitiøst! Jeg kan godt mærke at jeg ikke synes processen er så sjov mere. Men nu har vi lige fået lavet et ordentligt ryk i dag. Nu skal der bare gøres rent og gøres klar til fødselsdag i morgen. Ja jeg håber Valdemar klarer den bedre i vuggestuen i næste uge :D

Betina - Ja det der med at få sorteret og ryddet ud, det trængte vi virkelig også til. Og det er dejligt. Men jeg glæder mig til vi er igennem :D