torsdag den 25. oktober 2012

Så er børneværelserne tapetseret...

væggen vandskuret, endevæggen malet og lidt pynt og hygge er begyndt at flytte ind. Udenfor på terrassen pynter de gyldne efterårsblade! Jeg har pakket en masse ned og nu er der kun en god uge til vi flytter. Sådan rigtigt...dvs. de første mange flyttekasser er allerede flyttet afsted.


Tapet fra Retro Villa - Valdemars værelse


Grå væg - soveværelse


Annas værelse 




den røde væg blev grå


i køkkenet





gæstetoilet




vi er på vej videre. Dejligt men også lidt mærkeligt...

12 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Fine billeder, og herligt at kunne følge med i udviklingen;o)

Skjerstad sagde ...

Det nye hjemmet deres begynner å ta form :)
Fine detaljer og tapeter, så gøy !

Anne-Sofie (Fingernem) sagde ...

Det ser rigtig flot ud! Og især tapetet. Jeg har også købt de greb i søstrene grene (og har lidt i gemmerne). De er så skønne!

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

du er så velkommen til at følge med...

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

ja det er en dejlig følelese. Jeg er også begyndt at have det sådan, at jeg har lyst til at blive der når jeg skal afsted igen. Det er super fedt, så begynder det virkelig at blive ens hjem.

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

ja grebene er super fine, og billige var de jo. Jeg tror også jeg skal bruge et til en knage til håndklædet, det passer så fint til det lille toilet.

Helle Jescika sagde ...

Åh fornemmer allerede en hyggestemning i dit hjem. Er helt vild med det skønne tapet på Annas værelse. Smukt:-)

by.bak - interiør og livsstil sagde ...

Arhmen altså også, hvor bliver det bare godt. Glæder mig til at se nogle indretningsbilleder fra det nye hjem :-)

Maiken sagde ...

Åh, jeg synes det er så svært at være sådan midtimellem hjem, men det ser ud til at I er godt på vej. :)

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

ja det er rigtig fint det tapet. Det bliver et lyserødt pigeværelse på den lækre måde :D

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

ja det gør jeg også hi hi...jeg kan slet ikke vente med at komme igang. Det kan man nok godt fornemme...

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

det er rigtig svært, det synes jeg også. Nu har vi været på vej videre i ca. 3 år, men vi vidste ikke præcis hvorhen. Så bare det at vide det med sikkerhed, har givet rigtig meget ro.
Men jeg glæder mig nu også til at rykke over og endelig komme helt på plads :D