tirsdag den 23. oktober 2012

Med inspiration fra denne måneds Boligliv...

er jeg nu kommet i endnu mere julestemning. Jeg faldt specielt for en bestemt artikel, som lige ramte plet i min smag mht. til layout og farver! Så det kom der et nyt blogdesign ud af, og jeg er ret godt tilfreds med den nye (forårsagtige) vinterstemning.... og lidt juleglimt!


(fra Boligliv oktober/november 2012)

I denne udgave af Boligliv, kan du også kigge indenfor i Rakels hyggelige julehjem, hvilket kun giver endnu mere inspiration til julestemningen...

4 kommentarer:

Stine -Auvills univers sagde ...

Ja, det er et godt blad i denne måned med masser af inspiration:-) Kik forresten forbi min blog, jeg har lige sat en lækker Kähler give away i søen1

Julia Hausfrau sagde ...

Det er et super lækkert magasin, særligt denne gang. Jeg glæder mig også til næste udgave, som skulle rumme endnu mere juleri. Jeg elsker jul! Dit nye layout er fint :)

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

jeg er også generelt glad for Boligliv, men denne måned er det da særdeles godt!

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Tak Julia :D Ja nu kan julen bare komme an, den har også vundet ind hos mig, selvom vi kun skriver oktober.