søndag den 21. oktober 2012

Er der andre end mig der mister læsere i en rasende fart?

Jeg undrer mig lidt over at jeg har mistet 3 læsere på 3-4 dage. Det er jo helt okay hvis nogle hopper fra undervejs, men jeg undrer mig bare over at jeg nærmest har mistet en læser pr. dag. Det har jeg ikke oplevet før. Jeg har oplevet at tælleren kan finde på at gå 1 læser ned den ene dag og så 1 op den næste, uden at der er kommet nye profilbilleder på. Men øv, det er da lidt ærgerligt, hvis det er fordi nogen bliver smidt ufrivilligt af. Er der mon andre der har oplevet det på det sidste...?

15 kommentarer:

Oline Art sagde ...

Det sker også hos mig:-)

Helle sagde ...

der kan være mange årsager et nogle sletter deres blog andre går bare og det fatter jeg så ikke og jeg tror ikke du er alene :)


vil lige høre om du er klar over du har koder på din kommentar ? for det har du :)

http://belladotte.blogspot.dk/2012/08/sadan-fjerne-du-dine-koder-pa-blogspot.html

Mille sagde ...

Prøv at bladre blandt dine læsere når du får nye - dem uden billede på deres profil kommer efter dem med billede. Så nye læsere kan godt ligge og gemme sig der:)

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Ja jeg har valgt at få koder på i en periode, fordi jeg fik alt for mange spammails. Rigtig irriterende, for jeg hader de dumme koder!

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Ja jeg ved også at de kan komme et stykke tid efter. Jeg har bare aldrig oplevet at miste så mange læsere på så kort tid.

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

det er simpelthen så mystisk...

Mig og Maya sagde ...

Jeg undrede mig også i sidste uge, fordi jeg mistede to en dag og så 3 et par dage efter- kunne umiddelbart ikke se, hvem det skulle være, og har også prøvet at tælle efter om billederne, både dem med og uden profilbillede, stemte overens med tallet, og det gjorde det. Jeg tænkte først, at det måske kunne være fra nogle blogge, der var slettet, men er ikke sikker...

Christina sagde ...

Det kender jeg.. Eller at læsere melder sig til og ikke bliver synlige som læser..

Celina's verden sagde ...

Det er vildt mærkeligt.. Jeg har også oplevet det samme og har undret mig over det. Og det er da så øv når nogle hopper fra når man jo gerne vil blive lidt størrere..
kh Camilla
http://celinas-verden.blogspot.dk

Randi B. Jensen sagde ...

Jeg har kun få faste læsere og har ikke oplevet, at antallet falder, men jeg oplever, at nogen, jeg er fast læser ved, de forsvinder på min blogliste, de fleste gange står jeg stadig som fat læser hos dem, men har også oplevet, at jeg ikke længerer står der.

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

jeg holder slet ikke så meget øje med det, men kigger lige på tallet hver gang jeg kigger forbi bloggen. Og ja jeg undrede mig også. Men der er mange bloggere der har været stille i en periode, så det giver nok god mening at nogle har lukket ned.

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

ja det har jeg også lagt mærke til. Men de dukker op efter et par dage.

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

jeg synes det er helt okay, kan godt selv finde på at hoppe af, hvis en blog ikke siger mig noget mere. Men jeg undrede mig bare over det var så mange på en gang.

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

jeg har også hørt fra nogen at de pludselig opdager at de er blevet smidt af min blog som faste læsere, det er da vildt mystisk...

Mille sagde ...

Jeg er her i hver fald endnu og læser med :D glæder mig til at se flere billeder fra jeres nye hjem- der er skønt med nye rammer- man skal forme så det passer til en- dejligt i nyder processen- vi købte vores hus for 2-3 år siden og der er stadig en masse vi kan gøre- men vi tager det i små etapper:)