torsdag den 11. oktober 2012

En hyggedag midt i travlheden...

I dag er jeg alene hjemme med børnene, da min søde mand er på arbejde hele aftenen. Vi har rigtig hygget, leget med vand på terrassen, spist pandekager, spillet trommer på sofabordet og kysset og krammet. Jeg kan godt mærke at vi (selvom vi holder en fornuftig tidsplan) har meget at se til for tiden. Så da jeg havde tidligt fri i dag tog jeg hjem og pakkede flytte kasser, fik lidt tid for mig selv, hentede derefter børnene tidligt og satte tempoet helt ned! Det bliver ikke til så meget blog for tiden, og da slet ikke krea blog.








5 kommentarer:

Binemor sagde ...

Hvor skønt at I bare har trukket stikket ud og hygget. Det er guld værd. Hmm tænker at I har et ret fedt sofabord, hvor er det købt???

Mona Honnens sagde ...

Hvor hyggeligt - jeg har lige sat mig nu 22.45 og er lige blevet færdig med at bage pandekager, som skal buges i morgen, hvor jeg skal have tøse-hygge.

Mona

Lise sagde ...

Glæder mig også til at jeg har to børn der ikke hver har deres døgnrytme, læs at Gustav ikke har faste sove og spise tider. Lige nu spises og soves der nemlig på skift. Men hyggeligt hos jer ser det ihvertfald ud Mette Katrine.

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Binemor - det var super fedt :D Sofabordet er købt i Ide møbler i Holbæk. Udover det er pænt så er det faktisk også super praktisk når man har små børn. Der er nemlig ingen hjørner man kan rende ind i.

Mona - åh puha, det var sent. Så håber jeg du fik et velfortjent hvil.

Lise - det kan jeg godt forstå. Åh hvor jeg husker det. Jeg synes virkelig det hele begynder at lette lidt, nu hvor min yngste nærmer sig de 2 år.

Shm sagde ...

Ser nu hyggeligt ud!
Ville også have spurgt hvor sofabord var fra - men det har du svaret på, kan jeg se;)