lørdag den 1. september 2012

Småfolk lagersalg!

Så kom dagen endelig og jeg har glædet mig som et lille barn. Jeg har været til et helt fantastisk lagersalg hos Småfolk i Holbæk! I år havde de rigtig meget, i lige de størrelser mine børn bruger (eller snart kommer til at bruge) Jeg fik både købt 2 vinterjakker, en masse fede bluser, 2 par bukser til børnene og så lige et par æble strømper til mig selv :D Der er mange penge at spare, hvis man kan lide Småfolks tøj! De har også åbent i morgen, du kan se hvor og hvornår på deres Facebook side!


Det blev også til et cafebesøg sammen med hende her! Desværre også til en parkeringsbøde, som blev delt, er betalt og ude af verden....!!

11 kommentarer:

Karen (mig og mine) sagde ...

Hvor er det fedt - og ret meget snyd, at de ikke holder lagesalg i Jylland! Jeg kender én som er ret misundelig på den fine trøje midt i det hele: den med de røde brandbiler! Den er så fin!
God weekend.
Kh Karen

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

det kan jeg godt forstå du synes er snyd, men jeg er lykkelig for at der også er fordele ved at bo i nordvestsjælland, og Småfolk lagersalg er helt klart en af dem ;D Til gengæld er jeg misundelig på de mange gode jyske loppemarkeder!!

Lise sagde ...

Bor da vidst i den forkerte ende af landet.

kathrineskyum sagde ...

Arh jeg var afsted sidste år, og var ret skuffet, specielt over deres priser, som jeg langt fra lugtede af lagersalg, derfor tog jeg ikke afsted i år... Men det var vist til min store ærgelser, for jeg fik at vide at det var yderst rimelige priser i år, øv øv øv. Men der sku så ikke ha været så meget drengetøj i år dik jeg også at vide - men jeg kan da se at du har fået noget lækkert med hjem :)

Catrine Lyng Jessen sagde ...

Skøn fangst!!!
En skam man ikke bor ovre i nærheden af;)
Men forestiller mig at det godt kan være lidt kaos-agtigt, når en hel masse kvinder går shop-amok;)

Heidi P sagde ...

Det var noget rigtig t** med den p-bøde!!! Men godt at den er kommet af vejen søde Mette, så vi bare kan nyde de gode køb.

Knus fra Heidi

Stine -Auvills univers sagde ...

Jeg skal også derop imorgen, så håber stadig der er lidt tilbage der:-)

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Lise - ja lige hvad angår småfolk lagersalg ihvertfald!

Kathrine - ja man skal ikke tro på alt man hører ;D Jeg synes faktisk priserne var ligesom sidste år, men for mig var udvalget af de lækre prints større i år! Der er alligevel 50-70% at spare på mange ting.

Catrine - jeg tror ikke det er et af de værste lagersalg, men der går helt klart hamstring i det :D

Heidi - ja den er ude af verden, heldigvis!!

Stine - jeg tror de fylder godt op hver dag! Jeg er sikker på du finder en masse godt :D

Jill sagde ...

ujhhhh, sidder og er en smule misundelig, ved ikke helt om det er fordi jeg bor for langt væk til at kunne deltage, eller om det er i erkendelse af, at mine børn snart er for store til småfolk tøj :(... dem alle sammen, syntes lige at Oscar var en lille bitte baby og nu går han i skole :( :( :(
Men hvor er det nogle fantastiske ting du har fået gaflet.
Glæder mig til at se dine 2 smuksakker i deres nye tøj ;o)

Inden længe er Bastian og jeg også på vej i postkassen med en lille kreation til Anna.

Læssevis af kram fra Jill

Trine sagde ...

Sikke en skøn blog du har dig.
Jeg melder mig fluks til som fast læser. Kig evt forbi min :)

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Jill - ja jeg er enig, børnene kan godt blive for store til Småfolk, men jeg synes da sagtens det kan gå til din lille mindste mand :D

Trine - Du er SÅ velkommen :D