lørdag den 15. september 2012

Kuglelamper... + et lille hint til retro elskere!

I dag har jeg været en tur i retro himlen, hjemme hos Eva! For et stykke tid siden lavede jeg lidt blogdesign for hende, netop med de fantastiske kuglelamper som tema! Det var egentlig også bare de to gule kuglelamper jeg kom for at købe, men sikke et skønt sted Fantast fabrikken er! Udover de to små lamper, fandt jeg også den store sølvlampe, som Eva netop havde fundet og sat i stand for nylig. Den var i så slem tilstand, at hun var i tvivl om den overhovedet kunne bruges igen, men se hvor fin den blev efter en tur i  kyndige hænder.

Du kan se en hel del af Evas fabrik lige her

Den er virkelig et besøg værd! En masse skønne (istandsatte) gamle ting til VIRKELIG rimelige priser!
Jeg gav 150 kr. for den store lampe og 170 kr. for de to gule lamper!

I næste weekend d. 22. + 23. september holder Eva loppemarked, hvor hun sælger ud af de ting hun synes hun har i overskud. Så hvis du vil gøre et godt kup, så kig lige forbi Høng! Du finder adressen og mere information på Evas blog!!





4 kommentarer:

Finn og Eva sagde ...

Hej Mette, for pokker da jeg var slet ikke klar over at det var dig der hjalp mig med min header, det skulle du da have sagt,jeg er en fuldstændig tåbe til at huske navne så jeg har slet ikke koblet det med dig, men jeg er jo så super glad for den, og så gik snakken jo ret godt om et andet fælles emne nemlig den perfekte pædagogik og voksenandsvar, det er nu ret hyggelig som snakken kan gå når man har fælles interesser, nå men også tusind tak for dit fantastisk fine indlæg og alle roserne, vi ses helt sikkert igen engang.
Eva

Finn og Eva sagde ...

Jeg forstår ikke helt hvordan det er gået til, for det ser ud som om jeg er blevet meldt fra som fast læser hos dig men nu melder jeg mig lige på igen.
Eva

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Jamen hi hi... det troede jeg du vidste :D Det er så dejligt at høre at du er glad for headeren, og selvtak for en super spændende og hyggelig snak!

Christina sagde ...

Intet mindre end smukt! :)