fredag den 3. august 2012

Man ved med sikkerhed, når man virkelig finder et godt fund!

Jeg var så usandsynlig heldig at finde disse 4 gamle værkstedslamper, som alligevel skulle smides ud! De kom med mig hjem og nu er de blevet sat i stand. De 2 sorte skal hænge over spisebordet og den gule i mit bryggers og så må vi se om den mintgrønne kommer til at bo i krearummet...i det nye hus!!

Lamperne er selvfølgelig malet med Molton spraymaling fra creas.com)

Om 2 mdr. får vi nøglen til vores nye hjem og så skal der males og flyttes ind! Nøj hvor vi glæder os, det bliver simpelthen så dejligt!


Belton Molotow - Signal Black toast nr. 180



Belton Molotow - Nature White nr. 079


Belton Molotow - Calypso Light nr. 068


Belton Molotow - Signal Yellow nr. 165

Rigtig god weekend til jer alle!
Jeg har været hjemme med Valdemar i dag, som nu blev nødt til at skulle have forebyggende astmamedicin, ud over anfaldsmedicinen. Det tunge vejr igår og i nat, slog ham lidt ud :( Men nu håber vi, at vi kan afhjælpe det med den nye inhalator.



17 kommentarer:

Velkommen hos indretning med farver. sagde ...

Hvor er de blevet super flotte, er især vild med den mint grønne, den er bare super flot og ville passe flot til mit Greengate.

Det bliver så spændende når vi skal følge med i det nye hus, det må være svært at vente på:-)

Ønsker jer en dejlig weekend

Knus Susi

Dorthe sagde ...

Årh hvor har du da bare været usandsynligt heldig og hvor er de blevet super flotte. Glæder mig til at se dem hænge i dit nye hus.

Karina/Tungelunden sagde ...

Superflotte, jeg er vild med de lamper - har selv lige købt en og har kig på endnu en :)

Mimi sagde ...

Man har lov at være heldig en gang i mellem, og hold op hvor er du heldig! Og så hele "4 gange".
De er super flotte. Jeg må altså også prøve den spraymaling.

Pia (mum22boys) sagde ...

Fine lamper. Heldigvis virker medicinen ofte hurtig - det gør den i hvert fald på min mindste, hvor vi næsten kan nøjes med at gi' ham den forebyggende. Håber også at I snart når dertil. Det lyder ikke rart når de små kæmper. God weekend. Kh. Pia

Julia Runge sagde ...

Endnu engang fine ting du får kreeret med spraymaling!
Du ved jo du bare skal sige til, hvis du skal have flere farver med i et farve indlæg ;)
God bedring til den lille.
Kh. Julia

line bank rønne sagde ...

Lækre lamper - skønne farver.. LOPPESCOOP

Line
www.linesforunderligeverden.blogspot.com

strikkestine sagde ...

Total loppescoop!! Jeg elsker, elsker, elsker den gule!!!!
Held og lykke med jeres nye hus...
Solhilsner
Stine

Mette Kathrine sagde ...

Yeo det må siges at være et loppescoop :)

Medicinen hjælper allerede rigtig godt, det er. Helt fantastisk!!

Julia - når jeg lige får lagt farvekoderne på, så må du meget gerne lægge billederne på i et af dine indlæg. Jeg skriver lige når jeg får skrevet dem på.

Julia Runge sagde ...

Lækkert at du igen vil bidrage med billeder og koder! :D
Kan det ikke godt passe at calypso light hedder 068?
Kh. Julia

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

jeg synes der stod 137 på dåsen, men jeg har spottet den på din blog. Og jeg kunne ikke finde den under det nummer på creas.

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

jeg tror jeg har skrevet forkert! Jeg tjekker det lige ud og retter til

Eva-Maria//Buecking.dk sagde ...

Lækkert kup :)
Jeg har også en lampeskærm liggende som skal have en ny farve - snart...

Fru hygge sagde ...

Ej hvor er de blevet fede- det er jo helt vildt!:)

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Eva Maria - ja det er bare lige det :D Mine lamper fik også lov til lige at få lov til at falde lidt til inden jeg kom i sving!

Mette - ja det er altså vildt at noget så enkelt kan blive så fint med en gang spray!

Davids Engle sagde ...

Så flot resultat. God detalje, at du også har sprayet indvendig i lampen. Det skal jeg bestemt også prøve.
Kate

Sine sagde ...

De er virkelig blevet lækre.