onsdag den 8. august 2012

læse, læse, læse...ups jeg glemmer helt at blogge!

Jeg har længe savnet at fordybe mig i en god bog. Det er kun få skønlitterære bøger, der virkelig fanger mig. Men i sidste uge modtog jeg en lille gave fra metteholbaek.com! En helt fantastisk bog, som er af den slags jeg slet ikke kan lægge fra mig!!



Fifty Shades of Grey (fiftyshades.dk) er en virkelig fængende, forførende og spændende bog og mange af mine aftener bliver tilbragt i selvskab med den. Jeg nyder at have "fundet" en bog, som jeg glæder mig til at læse i, og slet ikke kan lukke igen. Du kan læse mere om den her!

Bogen udkommer på dansk d. 31 august og jeg kan virkelig anbefale den, hvis du kan klare en lidt fræk fortælling!

Så hvis jeg er lidt fraværende her i blogland for tiden, så er det bl.a. derfor! Der er også gang i en masse blogdesign, der kommer snart et indlæg om et par nye bloggere, som jeg synes i skal kigge forbi!


5 kommentarer:

Edith (No Ordinary Cake) sagde ...

He he jeg har også slugt den første og bliver vist nødt til at købe de to næste. Det er ikke litteratur på højt plan, men det glider lige ned!

Trillemus sagde ...

Jeg har tidligere idag læst en anmeldelse af bogen og den var også med rosende ord. Jeg er ellers ikke god til at blive bidt af en bog,men jeg tror at denne skal have chancen...

Kh Mette

Micha sagde ...

Har den selv liggende, men tør ikke gå i gang, er bange for jeg ikke kan stoppe igen haha :)
KH Micha

Christina sagde ...

Jeg har godt læst anmeldelserne af bogen, men har endnu ikke fået ryddet natbordet til, at kunne komme igang med en ny.
RL trækker 98% i mig lige pt.. Og får knap nok tid til, at blogge! ;)

Sommerhilsner
Christina

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Edith - yep her der ryger den også lige ind. Men det er nu også meget rart, så længe historien er spændende!

Trillemus - tro mig du skal give den en chance.

Micha - det kan jeg godt forstå, jeg var heller ikke helt forberedt på at den var så spændende.

Christina - det må være dejligt at have natbordet fyldt med gode bøger :)