søndag den 12. august 2012

Lidt af sommerens håndarbejde...

I sommerferien fik jeg broderet en masse. Det er blandt andet resulteret i dette billede til Annas nye værelse. Rammerne er bare alu rammer, som jeg fik fra min farmors hjem, da hun gik bort. Jeg har spraymalet dem lyserøde og de skal høre til hos Anna. Meget mere af det når vi kommer på plads i det nye hus, så skal i få masser af detaljer om vores indretning!

Frvekoden kan jeg desværre ikke huske, men malingen (Molton) er selvfølgelig købt hos creas.com



9 kommentarer:

by.bak - interiør og livsstil sagde ...

Det er virkelig sødt det der broderede Anna-billede. Især i den fine lyserøde ramme :-)

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Tak Dorte :D

Maria på Abeslottet sagde ...

Øj det er virkelig sødt og fint:-)

Heidi P sagde ...

Super fint ser det ud :) Glæder mig til at følge den nye indretning når i flytter i andet hus :))

line bank rønne sagde ...

Ej er vild med dit lille broderi - smukt. Måske jeg skal have fat i nål og tråd..

Line
www.linesforunderligeverden.blogspot.com

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

det er virkelig et håndarbejde jeg kan anbefale. Det er super hyggeligt og så kan man snakke eller se tv samtidig :D Jeg broderer mest i frihånd, men der findes jo SÅ mange søde møstre! Især på Pinterst.

Savila sagde ...

Sikke fint det er blevet! :-)

Julia Runge sagde ...

Sikke fine ting! Tror også jeg har samme lyserøde maling fra Molotow. Hedder den måske grapefruit? :)
Er lysetingen også spraymalet?
Kh. Julia

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Julia - jeg tror den hedder noget i stil med piglet, kan det passe?
Lampen er kke malet, den er købt færdig i Rema1000