tirsdag den 14. august 2012

Jeg lukker ned for blogdesign i en periode, men....

Jeg har besluttet at jeg lukker ned for blogdesign arbejdet for nu! Jeg ved ikke om det bare bliver en periode, eller hvordan det ender. Lige nu kan jeg bare mærke, at det fylder for meget og går ud over min blog og min kreativitet. Inden længe skal vi flytte i nyt hus, så der bliver snart mere end rigeligt at se til. Så jeg må stoppe mens legen er god. Men jeg er fyldt med gode ideer til et nyt projekt, nu må vi se hvornår jeg løfter sløret for det :D

Iskal have tusind tak for interessen og opbakningen, det har været helt overvældende!

I skal da lige se noget af det sidste jeg har fået lavet. Den første er en ny blogger, som jeg synes du skulle kigge forbi....

De opgaver jeg arbejder på, afslutter jeg selvfølgelig!















6 kommentarer:

Heidi P sagde ...

Uhh. hvad mon det er for at projekt du pønser på søde Mette?? Spææændende :D

Helle Jescika sagde ...

lyder fornuftig at stoppe i tide, det kunne jeg nogle gange lære af;-) Jeg er så glad for det du har lavet til mig og glæder mig til du evt løfter sløret for nyt projekt;-)

Mig og Maya sagde ...

Jeg kan godt forstå dig- det er da også overvældende så mange, der har været interesseret, men det er jo fordi, du laver det så fint. Tænk engang hvor mange designs der ligger rundt om i blogland af dine:-) Jeg er ihvertfald super super glad for det, du har lavet til mig. TAK søde Mette. Knus Heidi

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Heidi - jaaa nu må vi se :D

Helle - Dejligt at du er glad for det :D Ja det handler nogle gange om at mærke efter i tide, jeg har prøvet at glemme det engang og det vækkede mine sanser, så jeg synes jeg er ved at have fat i det nu.

Heidi - virkelig overvældende og ja lidt vildt at mine designs pryder så mange skønne blogge. Jeg er meget beæret over at have fået lov til det :D

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

......og tænk så, hvis man kunne leve af at være kreativ, uden begrænsninger og uden dårlig samvittighed ???
DET kunne man ønske sig ;0) - især når man som dig kan lave så fine ting...
Kh. Lene.

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

lene - ja det kunne være spændende! Meeen jeg er nu også glad for at arbejde med alle de små pus i vuggestuen, og det er jo trods alt også nemmere at leve af :D