torsdag den 30. august 2012

En sensommerdag i eftermiddagssolen...

Sommeren er ved at gå på hæld, det er der vidst ingen der er i tvivl om. Men en af mine sensommerdage, blev tilbragt i et sommerhus i Marielyst, med min dejlige lille familie og rigtig gode venner. Jeg både elsker og synes ikke så godt om efteråret! Jeg synes altid det er trist, når noget går på hæld, især sommeren!

Men det bedste ved efteråret er det helt særlige lys, det er æbletid, den særlige friske kulde der sniger sig ind over landet og på sin helt egen måde giver det hele nyt liv, samtidig med at naturen visner og stråler af gyldne farver.

Dette efterår bliver helt særligt! Om kun 1 måned får vi nøglen til vores nye hus, så der er masser at se frem til, blandt andet et nyt kapitel i vores liv, i vores nye hjem....





7 kommentarer:

Jill sagde ...

uhmmmm skønne, skønne strand-billeder. Godt at have dem, når den mørke tid kommer.

Har sendt dig en mail med et lille solstråle-billede. Måske solstrålen skal hjem til din smukke prinsesse???

Kram fra Jill

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

ja det har du ret i :D Jeg kigger lige i min indbakke.

Fru hygge sagde ...

Fede billeder, Mette:) Efteråret byder heldigvis også på en masse kreativitet sammen med krea-damerne;0)

Anne sagde ...

Lækre billeder, og ja, man skal da nyde de lune dage mens man kan!

Kh

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Mette - uh ja det glæder jeg mig også til :D

Anne - ja og måske er vi heldige at få lidt flere af dem. Her synes jeg weekenden starter meget lovende!

Maiken sagde ...

Spændende efterår i går i møde. :) Og lækker lille velklædt fyr du har...

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Maiken - ja det bliver altså super spændende :D Og tak, ja, hjemmestrik og stribede bukser er aldrig helt af vejen.