fredag den 31. august 2012

Avesjov vattæppe!

I dag kom posten forbi med en blød pakke! Mette og Tamra har i samarbejde med hinanden skabt dette skønne skønne tæppe lige netop til mig! Sammen hedder de Avesjov og de laver de mest fantastiske retro lækre ting! De er nu ret kendte her i blogland, men hvis du skulle være gået glip af dem, så tag et kig forbi og lad dig friste af deres retro kreationer! Selvom tæppet er syet i gammelt retro stof, så dufter det rent og ny vasket, mere lækkert bliver det vidst ikke :D

Jeg havde egentlig forelsket mig i et andet lilla tæppe, men da det var udsolgt, var Mette lige hurtig at foreslå et andet betræk, som de ville sy om til mit vattæppe! Det er jeg super glad for, for det viste sig at passe endnu bedre til farverne i mit hjem!





9 kommentarer:

Kirkesjov sagde ...

Fedt at det er kommet godt frem - og ikke mindst, at du er glad for det :-)

Kh. Mette

Skjerstad sagde ...

Så fiiint !
Likte fargene i det :)

God helg ;)

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Mette - du kan tro at jeg er glad for det! Tusind tak :D

Skjerstad - yep, jeg er også vild med farvekombinationen!

Helene sagde ...

Hvor er det fint! Har også selv et fra Mette og Tamras samarbejde, og det er bare SÅ lækkert!

Det er faktisk lidt sjovt, jeg finder fra tid til anden betræk som Tamra overtager. Dette betræk er et af dem :o)

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Helene - ej hvor sjovt! Det er så fint, godt fundet :D

Maj♥ sagde ...

Hvor er det smukt Mette!!! Jeg går også og glæder mig til at modtage et i brunt... De laver bare så fine ting:)

Trine sagde ...

Nydelig teppe:)

Anita Gohr sagde ...

Lækkert tæppe.... super super fin, fantastiske farver. Den kan man da heller ikke andet end blive glad for... Hmm skulle være man skulle lave en lille bestilling på et tæppe :-)

GOD weekend...

Mette Kathrine Lauritzen sagde ...

Maj - ih glæder mig til at se det på bloggen :D

Trine - ja ik?

Anita - ja jeg kan ihvertfald give mine bedste anbefalinger til Avesjov :D