søndag den 22. juli 2012

Mint køkken skammel!

Børnenes hvide køkkenskammel var efterhånden blevet lidt slidt og kedelig at se på, så den blev lige frisket op med et mintgrønt pift. Jeg er i fuld gang med at male lamper, og den ene skulle have denne farve. Heldigvis var der også nok til en skammel.

Malingen er købt hos creas.com og hedder Molton - Calypso light nr. 068
Kig forbi Julia,  hvor du kan finde gode tips til at male med spraymaling. Hun viser også eksempler fra en masse bloggere, der har malet med spraymaling og har opgivet farvekoder!



9 kommentarer:

Maria på Abeslottet sagde ...

Elsker den farve :-) og skamlen er bare SÅ fin!

Fortsat god søndag fra mig til dig :-)

frøken sørensen sagde ...

hold da op malet en skammel for ikk længe siden den er stort set magen til :D både farve og model ;) men ja det sker rigtig godt ud ;) der er billeder af den på min blog hvis det er :)

Mette Kathrine sagde ...

Maria - tak i lige måde :D

Frk Sørensen - den må jeg lige ind og se :D

Julia Runge sagde ...

Det er simpelthen sjovt som farver ser forskellige ud, på forskellige materialer! Er vild med hvordan farven ser ud på træ! Måske jeg også skulle prøve det af med min :D
Måske den må komme med i endnu et farvekode-indlæg?
Kram

kathrineskyum sagde ...

Det er lige den farve jeg skal bruge til skamlen til fidusens værelse, så tak for farvekode-tippet :)

Dorthe sagde ...

Hvor er den bare fin. Jeg skal også snart i gang med spraymaling. Der er bare lige et par andre ting der står foran i køen. Men du har virkelig givet mig lyst til at male min Ikeaskammel også.

Mette Kathrine sagde ...

Julia - du bruger bare løs af mine farvekoder og billeder! More to come :D

Kathrine - selvtak :D Ja den er rigtig fin til IKEA skamlen.

Dorthe - åh ja det kender jeg godt det med opgaver der står i kø! Men det er dejligt når man fuldfører dem ik?

Sonnie... sagde ...

Det er en mega skøn farve. Tak for tippet om spraymaling og farver.

Maria Illum Haugsted sagde ...

Hvor mange spraymaling har du brugt til den her skammel? Jeg har købt to og ved ikke om det er nok?