tirsdag den 3. juli 2012

Endnu et par "Fru Hygge" bukser...

Vi nyder ferien og i dag var Anna og jeg forbi Mette, for at hygge og Anna kunne lege med Mettes datter. Jeg skulle selvfølgelig lige kigge indenfor i Mettes butik og jeg faldt straks for et par bukser til Valdemar, efter samme model som disse fede bukser! Grønne striber og en mintgrøn stjerne på bagdelen, det stod lige Valdemar på dem! Jeg købte også et par Ib Laursen glas til krydderurter, men jeg havde ikke nogen friske krydderurter til et photoshoot, så dem må  have til gode.

Men her er min lille charmetrold, der lige skulle overtales før jeg kunne få lov at tage billeder af ham i hans nye bukser...

 




Husk at kigge forbi Fru Hygges butik, hun har 20% på alt i butikken lige nu!

4 kommentarer:

Fie sagde ...

Sikke en sød model-både bukser og dreng:-)

Fru hygge sagde ...

Skønne billeder af lille lækre Valdemar:) fedt at jeg må bruge ham som model:) Tak for det, Mette:)

Mette Kathrine sagde ...

Fie- tak. Jeg er også rigtig glad for begge :)

Mette - selvfølgelig må du det!

http://www.billigebrudekjoleronline.dk/ sagde ...

Navy blå, det er at se sød · · ·