lørdag den 21. juli 2012

Den sidste uge af sommerferien...

har vi tilbragt herhjemme! Der er blevet hygget og nusset, arbejdet, drukket kaffe, spist kage og endnu mere hygge med gode venner! Det har været en dejlig dejlig ferie og vi har både fået slappet af og nået en masse projekter herhjemme....


hindbærsnitter hører altså bare sommerferien til


lidt nyt tapet på skabet
tapetet har jeg købt hos Kira


Annas muslingesnor


Anna har malet 


haven er blevet studset, trimmet og pyntet med bark


høstanemoner 
(min favorit blomst, den passer sig selv og er så yndig at se på)


emalje er altid et smukt syn


der er blevet leget



pyntet og nusset


nye malerier til stuen. Jeg har malet de gamle grå billeder over og fik i stedet lidt lys og farve på dem




Jeg har været så heldig at få fat i 4 værkstedslamper helt gratis! Jeg fik købt en knækket hvid maling til indersiden, men det ser faktisk ret okay ud, så måske får den lov til at blive! Uden på får de andre farver!

9 kommentarer:

Lise sagde ...

Skønne billeder. Dejligt når ferien er slut og man kan se tilbage på nogle projekter med flueben ved.

Velkommen hos indretning med farver. sagde ...

Dejlige billeder og dejligt i har haft en skøn ferie.

Hvor er du heldig med de fine lamper:-))

Ha´en dejlig Lørdag

Knus Susi

Anne sagde ...

Juhuu det lyder som en skøn ferie :)

Frk. Ranke sagde ...

Har lavet et lille indlæg med en masse billeder af jeres hyggelige sommerhus på min blog:-)

Mette Kathrine sagde ...

Lise - yep, det var en rigtig skøn ferie, både at få slappet af, men ih det er også godt at få nogle ting klaret!

Susi - ja jeg har været vildt heldig med de lamper, de er efterhånden svære at få fat på til rimelige penge.

Anne - det kan du tro det var :D

Louise - Jeg så det godt, det så ud til at have været en hyggelig ferie :D Dejligt at se andre have glæde af huset!

Gårdejerinden sagde ...

Lyder som om I har haft en dejlig ferie :0)
Elsker også høstanemoner - var så heldig at få fingrene i nogle i efteråret -helt gratis ;0) De blomstrer ikke endnu, men håber de kommer til det..

Hvor er de blevet fine dine malerier - god ide bare at male dem over :0)
- og ja du har da bare været superheldig med de lamper - skønt når det lykkes..

God søndag..

Lena (MorsTankeblog) sagde ...

Dejlige billeder, der helt sikkert emmer af ferie og hygge :) Jeg er også vild med høstanemonerne, men mine er slet ikke så vidt endnu...
Kh

1001ting sagde ...

Så fine bildene dine ble etter en "oppfrisking", og så liker jeg særdeles godt de industrilampene. Kos deg!

http://www.billigebrudekjoleronline.dk/ sagde ...

Ser godt farve er meget rart. Stue dekoration, blomst arrangement er meget rart. Jeg kan lide, jeg også gerne havet solsikke, meget duftende, · · · · som