torsdag den 14. juni 2012

Udsalg i min shop!

Jeg overvejer lidt at lukke min Amio butik og skifte over til bigcartel.com! Uanset hvad, så vil jeg gerne sælge ud af alle varerne i butikken! Så hvis du er interesseret i nogle gode tilbud, så tag et smut forbi min butik sirianna.amio.dk og se om der er noget du kan bruge...

Her kan du se lidt af det jeg sælger..










du finder butikken her!

I shoppen skal du klikke på billedet, for at se hvor meget du sparer. De priser der står på selve billedet er den aktuelle pris.


6 kommentarer:

Snullemor sagde ...

God idé med bigcartel.com... det har jeg også overvejet. Skriv gerne lidt mere om projektet - fordele og ulemper og sådan... altså kun hvis du har lyst selvfølgelig : )

Oline Art sagde ...

Jeg går med de samme tanker:-)

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

.....og vi ER i gang. Gider heller ikke Amio mere, der er for meget skrammel og det er ikke til at gennemskue efterhånden.
Super nemt med bigcartel (sagde hende, der har datteren til at sætte op), den kan jeg også selv lægge varer på.
God fornøjelse - også i morgen !!
Kh. Lene.

Heidi P sagde ...

Den side kender jeg ikke, du må lige fortælle om den hvis du springer på den :)Er den udenlandsk?

Mette Kathrine sagde ...

I kan tro jeg skal nok fortælle om det hvis (når) jeg hopper ud i det! Ind til videre kan jeg godt lide konceptet at man kan designe "butikken" som man vil og at man betaler for at have den og ikke får sådan en lille overraskelses betaling, når man har solgt noget!

Mia sagde ...

Jeg også gået med de samme tanker som dig (og har linket til dig på min blog) samt kigget nærmere på et andet alternativ (også takket været dig:) )

Glæder mig at se din butik når du har leget lidt med designet:)