søndag den 10. juni 2012

Smukt håndværk fra min farmors hånd!

Da min farmor gik bort i starten af dette år, så var jeg helt sikker på at jeg ville ønske mig denne smukke broderede pude! Jeg husker den fra min farmor og farfars hjem, som jeg ofte besøgte som barn. I hendes yngre dage var hun super dygtig til håndarbejde. Hun hæklede og broderede på fineste vis og jeg er SÅ glad for, at jeg fik lov at beholde en af hendes smukkeste kreationer!

Den er blevet vasket og renset og har fået ny inderpude og nu skal den bo i min stue...


7 kommentarer:

Trine sagde ...

Nydelig pute -
ett vakkert minne:)

Berit sagde ...

Det var en nydelig brodert pute. Det er alltid hyggelig å kunne arve en ting som har mange minner fra tidligere år og særlig hyggelig er det når det laget av personen selv. Ha en fortsatt god søndag

sannepkunst sagde ...

Så fin en pude og så dejligt et minde(0:

Anita Gohr sagde ...

Smuk pude, og hvor er det skønt at der er gode minder bagved... Det giver tingene så meget mere betydning for der ligger en historie bagved...

Helena sagde ...

Hvor er den fin. Jeg er selv rigtig vild med at brodere og montere også mine færdige broderier på puder. Hvis du har lyst, er du mer end velkommen til at se dem på min blog og evt. blive fast læser.

madebyme-helena.blogspot.com

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Arjj, hvor er den fin. Sikke farver, ikke mærkeligt, at du er glad for den....
Kh. Lene.

Mette Kathrine sagde ...

Ja den er rigtig fin! Den betyder så meget for mig, dejligt at i kan se det smukke i den :D