fredag den 22. juni 2012

Quietbook til feriekøreturen!

I lørdags var jeg til en helt fantastisk kreadag sammen med MetteHeidi og Jill! Jeg havde desværre glemt mit kamera, men her er resultatet af det jeg selv fik syet!

En Quietbook, set forskellige steder på Pinterest! Det var super sjovt at sy den og finde på noget der lige passer til Valdemars interesser. Den er simpelthen lykkes så godt og den bliver holdt helt hemmelig, indtil vi tager afsted på ferie om ikke så længe! Perfekt til en kedelig køretur eller en regnvejrsdag i sommerhuset. Alt kan nulres, undersøges og leges med, lige noget for en lille dreng!


lynlås og knapper

en lille køretur i det grønne


en raketrejse til månen/en blød kugleramme

til en lille tandbørstning/gåtur med hunden



en dejlig blød flagranke

en kuffert fyldt med gode sager


Jill gav mig et godt tip, om at lave en lille kuffert fyldt med sjove, underholdende ting og sager. Den skal nok blive et hit. Alt i kufferten er købt i Kvickly, undtagen kufferten, som kan købes hos søstrene Grene.

18 kommentarer:

Louise sagde ...

Hold nu op hvor er den flot... Det var da helt vildt... Er ret imponeret:-)

Helle Jakobsen sagde ...

En meget heldig lille dreng - mon ikke der er ro på bagsædet et stykke tid. En herlig kuffert fyldt med skatte, sikke en god ide :0)

Sara Marie Dalhoff sagde ...

Hold nu k**t en god idé, med en hjemmelavet og tilpasset stofbog!!
Intet mindre end genialt!

stjernegoide sagde ...

Ej hvor er det bare fiiiint.. Må jeg også komme med på tur og modtage sådan nogle flotte sager :o)

Mette Kathrine sagde ...

Louise - tak :D Ja jeg synes også den er blevet ganske okay!

Helle - jeg håber den lever op til sit navn "quiet" han er nemlig ikke så glad for at køre bil.

Sara - tak tak... kig forbi pinterest og søg på quietbook, det er ret imponerende hvad folk har fundet på.

Stjernegoide - du er velkommen hi hi

AvMeg sagde ...

For en lekker bok - superfin! :)

/Rikke sagde ...

Hvor er det bare en god idé og hvor er den veludført!!
Hatten af fra mig

Helle Jescika sagde ...

Hvor er den bog opfindsom og lækker.
Kufferten bliver helt sikkert et hit, den brugte vi tit da pigerne var små. :-)

Malou sagde ...

Hvor er den bare fin, den bog:)

Heidi P sagde ...

Ihh hvor er den blevet god Mette!! Er helt sikker på at Valdemar bliver glad for den!!

Ævlebævle sagde ...

Den er virkelig fin, super ide som jeg lige står og mangler, men det ligner altså et kæmpe arbejde.
Dejlig du kan lide puden, jeg sender den på mandag :)

Mette Kathrine sagde ...

tak alle sammen :D

Jeannett - ja jeg var en hel dag + 1 aften om at sy den. Men det er dæleme sjovt :D Man kan jo også gøre den mere enkel.

Lise sagde ...

Simpelthen bare flot og godt fundet på. Har godt set dem på pinterest bla. God tur.

Fru hygge sagde ...

Det er en super god ide, og jeg tager virkelig hatten af for dit arbejde med den!:-)
Knus fra Mette

Mig og Maya sagde ...

Hvor sjovt, jeger også ved at arbejde på sådan en bog noget lignende. Virkelig god idé med bilen i lommen og tilhørende vej. Er også ret vild med kuglerne på snor. Fantastisk god bog. Knus Heidi

Ditte sagde ...

Aj, hvor er den bog bare alt for fin.
Laver du dem på bestilling?

Mette Kathrine sagde ...

tak tak tak, i søde piger :D

Heidi - jeg glæder mig til at se hvad du finder på, hvis du lægger det på bloggen!

Ditte - nej desværre. Det er et ret stort stykke arbejde, og detaljerne (mine) er ikke fine nok til at sælge. Men du er velkommen til at lade dig inspirere alt det du vil og sy den selv eller få en anden til det :D

filibaba sagde ...

Den bog er simpelthen SÅ fin!
Ideen ryger lige i inspirationsmappen, og så kan det være, at jeg en dag forsøger at gøre dig kunsten efter. :) Tak for inspirationen.