onsdag den 6. juni 2012

Mooooose!!

Vi har fået et nyt husdyr, et rigtig smukt et af slagsen, hvis du spørger mig! Det er tiltænkt Valdemars værelse i det nye hus. Jeg synes det var passende med et jagt trofæ af den nuttede slags, til et rigtig drengeværelse! Jeg turde ikke selv give mig i kast med det sy projekt, så heldigvis kender jeg en dygtig syerske, som kunne hjælpe mig. Stoffet har jeg selv fundet, og så har Maria givet sig i kast med, dette ret så vellykket projekt. Du kan kigge forbi hendes hjemmeside lige her, måske kan hun også sy en Elg (eller andet) til dig!

Den opmærksomme læser har måske bemærket, at jeg lige fik sneget min lille mintgrønne kommode ind i billedet. Den har ikke fået slebet skufferne endnu, men den pynter meget fint, selvom skufferne sidder lidt fast ;D






17 kommentarer:

Gårdejerinden sagde ...

Hey hvor er den fed!!
kommer da til at passe så godt på drengeværelset ;0)

Mia sagde ...

Hvor den fed Mette!! :D

Der er en pakke på vej til dig, endnu engang tak for hjælpen!! :D

Mia sagde ...

Hvor den fed Mette!! :D

Der er en pakke på vej til dig, endnu engang tak for hjælpen!! :D

Christina (Carla og krudtuglen) sagde ...

Nøj, den er lækker! Den har da bare det dejligste udtryk:-)
K.h.
Christina

Pernille (mormedmegetmere) sagde ...

Ej hvor er den bare sød!
Og kommoden - den er også virkelig fin!
Et skønt match ;o)

Lines sagde ...

Den er da simpelthen forrygende hyggelig.
- og sikke et match med kommoden.

Lines sagde ...

Den er da simpelthen forrygende hyggelig.
- og sikke et match med kommoden.

Lines sagde ...

Den er da simpelthen forrygende hyggelig.
- og sikke et match med kommoden.

Jane Poulsen sagde ...

Ej hvor er den altså fed. Den er mega godt lavet og passer perfekt ind i et drengeværelse :-)

Lena sagde ...

Hvor er den skøn, og passer perfekt til drengeværelset :)

Kh Lena

Eva-Maria//Buecking.dk sagde ...

Haha, hvor er den lækker :D

200procent by bebe sagde ...

Åhhh hvor er den bare skøn!!

Mette Kathrine sagde ...

ja jeg forstår jeres begejstring! Jeg er også ret lun på den :D

Mette Kathrine sagde ...

Mia - selv tak, jeg glæder mig til pakken :D

Binemor sagde ...

FUUUUUCK den er sej :)
Ih altså hvor er du dygtig

Christina sagde ...

Nøj, hvor er den fed. Har du en i overskud, så send den venligst i min retning! ;)

Mette Kathrine sagde ...

Binemor - jeg kan desværre ikke selv tage æren for det flotte arbejde! (jeg har bare valgt stoffer)

Christina - ja det er ligefør man kunne finde på at hænge en i stuen også ik?