mandag den 25. juni 2012

Min kysseglade dreng!

Det ene billede er godt nok et genbrugsbillede fra mit forrige indlæg, meeeen det må i lige klare ;D For jeg må bare vise nogle skønne, sjove billeder fra weekenden. Valdemar er så kærlig, han elsker at kramme og kysse og det er lige noget en mor synes om!

Lille charmetrold, godt der er lang tid til han skal ud og møde rigtige damer i den virkelige verden....han er godt nok begyndt at charme sig ind på de jævnaldrende i vuggeren...hmmmm!




mor jeg kan godt lige holde det kamera for dig ;D ;D

9 kommentarer:

Jill sagde ...

Han er bare sååååååååååååå lækker mums!!!!! glemte at få ham med hjem sidst jeg var omkring ;o)

Kæmpe kram fra Jill

Mette Kathrine sagde ...

he he ja Jill, men det er jeg nu ret glad for at du glemte! Du har heldigvis hele 3 stk lækre unger selv hi hi...

Håber du har det godt søde Jill :D Glæder mig allerede til næste gang vi ses!

Malou sagde ...

Hvor er han sød:)

dankebaar sagde ...

Sweety! Har selv en lille kysse-dreng og jeg forudser et rend af fjantede teenagetøser her på matriklen, men indtil videre kysser han heldigvis mest med sin mor. ;-)

Skjerstad sagde ...

Hælledussn ;)
Han er så søt den gutten !
Og du er heldig som får så gode susser.

Ha en fin dag :)

Marina sagde ...

Skønne hyggelige billeder, lige sådan nogen man bliver glad af at se på.

Jeg kikkede egentligt ind for at rose det blogdesign du har lavet til Stine. Det er virkeligt fint og passer godt til hende. Jeg prøvede at klikke mig ind via hendes blog den anden dag men der virkede linket ikke og nu så jeg dig lige på blogtoppen og tænkte at jeg ville kikke forbi med roserne.

Marina sagde ...

Skønne hyggelige billeder, lige sådan nogen man bliver glad af at se på.

Jeg kikkede egentligt ind for at rose det blogdesign du har lavet til Stine. Det er virkeligt fint og passer godt til hende. Jeg prøvede at klikke mig ind via hendes blog den anden dag men der virkede linket ikke og nu så jeg dig lige på blogtoppen og tænkte at jeg ville kikke forbi med roserne.

Mette Kathrine sagde ...

Malou - tak :D Jeg er også ret vild med ham... hi hi

Dankebaar - uha ja, vi må hellere nyde det, mens det bliver ved det.

Skjerstad - jeg føler mig også heldig. min datter har aldrig været lige så nussetosset, så det er en helt ny følelse med sådan en kysseglad dreng.

Marina - tusind tak for roser, dem tager jeg altid varmt imod :D tak fordi du kiggede forbi.

http://www.billigebrudekjoleronline.dk/ sagde ...

Sikke en sød lille fyr, meget lille Lori ·