søndag den 3. juni 2012

Det lille æskemageri...

Jeg havde lovet Anna, at vi skulle mor-datter hygge i dag. Hun lå med høj feber igår, men blev heldigvis frisk nok til at pynte æsker i dag. Med lidt hjælp fik hun beklædt æsken med småfolk papiret. 





Dette tapet købte jeg egentlig til mit vitrine skab, men vi blev enige om herhjemme at det var flottere uden. Så var der til gengæld 3 meter tapet til fri leg :D


Annas fine æske


Den sidste lille runde æske, fik jeg desværre lavet på en lidt fjollet måde, det tykke tapet fungerede ikke så godt, når jeg klippede det op og limede det sammen. Men den er nu meget sød i virkeligheden.

12 kommentarer:

Velkommen hos indretning med farver. sagde ...

Hvor er de blevet fine.

Dejligt med en tøse hyggedag og godt Anna er frisk igen.

Knus Susi

Heidi P sagde ...

Hvor hyggeligt med en kreadag med Anna :)Fine æsker

Mette Kathrine sagde ...

ja det var super hyggeligt, vi nød det begge i stor stil!

Annchen sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud..:) Elsker de der hyggestunder med en snert af kreativitet..;)

Anne-Sofie (Fingernem) sagde ...

Hvor er de fine. Jeg faldt også over din anden blog på vejen om huset på røsnæs. Det er skægt. Min kærestes forældre har også hus deroppe og billederne var SÅ genkendelige!! Det er sådan et dejligt sted :) vi er tit deroppe og det er altid så hyggeligt.

Mette Kathrine sagde ...

Annchen - ja det er simpelthen så skønt når ens børn gider at lege krea med en hi hi..

Anne-Sofie - ej hvor sjovt! Ja det er altså et dejligt sted, vi er også super glade for at "bo" der :D

Den lille lykke sagde ...

Det lyder som en hyggelig dag. Og fine æsker. 'Maskinen' som du bruger til at lave labels med, hvor finder man sådan en? Jeg har en, men det er kun til 'moderne' nutidige labels. Det ser så fint ud, og jeg har som dig, lige brugt masking tape klistret på dåser til kaffe, men måtte benævne indholdet med min egen håndskrift, og den er altså ikke så sej og fin.
Www.hverdagenslillelykke.blogspot.com

Mette Kathrine sagde ...

Den lille lykke - De labels jeg har brugt har jeg fra en kæmpe pose jeg engang købte (måske i Netto)! Så jeg har faktisk ikke en maskine, desværre!

Nej jeg bruger også sjældent min håndskrift. Til gengæld er DYMO (retro) en god ting :D

Den lille lykke/ www.hverdagenslillelykke.blogspot.com sagde ...

Så er det sådan en, jeg må på jagt efter! Tak. Har en dymo men kan den lave retro labels?

Mette Kathrine sagde ...

du skal have en gammeldags DYMO, du kan købe den her for 99 kr.

http://www.techmaster.dk/dymo-manuelle-prægemaskiner-c-626_27_781.html?osCsid=11a6d14939b14922e51f05ad34ca8afa

Den lille lykke/ www.hverdagenslillelykke.blogspot.com sagde ...

Tak! Du er en skat - og jeg, 99,- fattigere...

Mette Kathrine sagde ...

he he sådan, den bliver du glad for :D