søndag den 24. juni 2012

Billeder fra weekenden!

Her på bloggen kommer der desværre ingen billeder af et smukt skt. Hans bål! Vi skulle have været til skt. Hans hos nogle gode venner, men Anna blev desværre syg, med opkast og mavesmerter, så vi blev hjemme. Men weekenden bød alligevel på et kort besøg i vores lille sommerhus! En regnfuld skt. Hans dag, blev det til en lækker medbragt frokost (bortset fra Anna, som klagede over ondt i maven, når hun forsøgte at spise). Men hyggeligt var det nu alligevel. Det er simpelthen en fornøjelse at tage billeder iblandt alle de hvide vægge og det skønne lysindfald, en noget anden oplevelse en det er herhjemme. 


min nye fugleplakat, som jeg længe har ønsket mig til sommerhuset


selvom man har ondt i maven, kan man godt fjolle lidt



 ja ja det er ikke nok at køre med dukkevognen når man er en rigtig dreng, den skal også løftes! Men ÅH hvor er den tung!


mors kysseglade dreng


det nye opvaskestativ passer perfekt i den ene vask


den nye sandkasse bliver indviet


vi er i fuld gang med at male sommerhuset udendørs. Det er noget af en forandring der er sket, siden vi overtog det. Dengang var det et klassisk hvidt gasbeton hus! Men maling og nye vinduer kan gøre meget, selvom vi ikke er helt færdige endnu. Det brune træværk bliver malet sort, som i kan fornemme på den sorte stolpe.

Hvis du vil se flere billeder fra sommerhuset, så kig forbi lige her husetpaahalvoen.blogspot.dk

10 kommentarer:

Christina (Carla og krudtuglen) sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud, men stakkels Anna - god bedring med hende.

Hvor har du købt fugleplakaten?
K.h.
Christina

Mette Kathrine sagde ...

Tak, Anna er heldigvis på toppen igen. Hun har før haft sådan en døgn syge, med ondt i maven og opkast og så vupti, så er hun lige så frisk og fræk som hun plejer at være... :D

Jeg har købt plakaten hos http://www.mimiscircus.com/

Helena sagde ...

Der ser ud til, at i trods din datters maveunde, har haft en dejlig Skt Hans aften. Håber hun er ved a være på højkant igen.
Rigtig dejlige billeder.

Rigtig god søndag til dig.

Mvh Helena

Fru hygge sagde ...

Skønne billeder, Mette - åh, jeg er VILD med jeres sommerhus!:)
Ikke godt med Annapigen, håber hun her mandagmorgen er helt frisk, så hun kan komme ud og lege med alle vennerne i børnehaven?:)

MollyMy sagde ...

Hvor ser jeres sommerhus hyggeligt ud.Dejlige stemningsbilleder, glæder mig helt til at holde ferie :)
Håber din datter er på toppen igen.

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Ja, det med at ta´ gode billeder er en stor udfordring for mig i forhold til vores nye webshop.
Vi er allerede gået på kompromis i forhold til det, vi lovede os selv - ØV.
Jeg må finde ud af, hvordan jeg "laver" god belysning.
....Fedt sommerhus i øvrigt...
Kh. Lene.

Anonym sagde ...

Dejlige billeder af sommerhuset.. vi glæder os så meget til at skulle holde vores ferie der :-)
Lena

Heidi sagde ...

Sikke en dejlig weekend, synd at din pige lige skulle blive syg, men sådan er det jo at have børn. Vi fik heller ikke set bål da vi var til barnedåb, men vi havde en god aften alligevel.
Kærlig Hilsen Heidi
www.egholmvej16.blogspot.com

Mette Kathrine sagde ...

Helena - tak, hun er heldigvis helt frisk igen!

Mette - i siger bare til hvis i vil derud igen :D

Mollymy - ja jeg kom også helt i feriestemning, så er det godt der ikke er længe til!

Lene - lys lys lys lys! Og helst reflekterende omgivelser! Jeg har hørt man kan købe/bygge en lyskasse, som man kan tage billeder i, det kunne da være en lille hyggelig opgave til din mand ;D

Lena - det lyder godt :D jeg håber i får en fantastisk ferie, meeen det tror jeg bestemt i gør!

Heidi - nå okay, men barnedåb er heldigvis et godt alternativ :D

Tina, sukkertop sagde ...

Superfine fugleplakat. Mimiscirkus er en skøn butik. Hyggeligt sommerhus