fredag den 29. juni 2012

3 ugers ferie forude.....

hvor er det skønt! Endelig er det blevet ferie tid, 3 uger sammen til hygge, sommerhusferie, tur til Langeland, is, solskin/regn det skal nok blive en skøn ferie! Bare tanken om 3 uger uden madpakker og vækkeur...mmmm!!!


en rose som min smukke datter plukkede i min mors have for et par uger siden! Den har ligget i mit billedarkiv lige siden, men skøn det er den. Hun har vidst en svaghed for blomster, for hun plukker dem gerne og sætter dem i håret, selv de kunstige af slagsen. 



12 kommentarer:

Pernille sagde ...

Rigtig god ferie! Håber solen snart kigger frem for alvor..

Marina sagde ...

Hvor er hun skøn. Min yngste går også gerne med roser i håret, både de ægte og de kunstige. Her til aften havde hun en i håret til fritterfest og der var så mange der kommenterede det så måske er det noget vi allesammen elsker et eller andet sted langt inde.

Hav en dejlig sommerferie.

Helena sagde ...

Lyder vel nok dejligt med tre ugers ferie. Lidt sjovt, at i også har valgt Langeland. Der rejser min familie og jeg også over i næste uge.

Rigtig god ferie, og så må vi lige håbe på, at vejret bliver godt.

Mvh Helena

Mette Kathrine sagde ...

Pernile - tak, ja det kunne altså være lækkert med lidt sol!

Marina - ej hvor sødt :D Jeg elsker selv blomster i håret, så Anna har det bestemt ikke fra fremmed.

Helena - ej hvor pudsigt, vi skal også derover i næste uge, måske vi støder på hinanden hi hi

Lena (MorsTankeblog) sagde ...

3 ugers ferie, bare det var mig. Rigtig god ferie, håber solen titter frem, så de udendørs aktiviteter kan nydes i fulde drag :)
Skøn blomster-pige du har :)
Kh

Anita Gohr sagde ...

Ha en dejlig ferie... min første del er netop ved ende, kunne nemt tage et par uger mere, men det må vente til august :-)

Nyd det i fulde drag.

/Anita

Helena sagde ...

Ja det kunne da være lidt sjovt, hvis vi stødte ind i hinanden:-)

Pia (mum22boys) sagde ...

Rigtig god ferie - er selv lige startet på fire uger(!). Tror det er første gang i over 10 år, men vi skal have nye edb-systemer på job i oktober, så efterårsferien er inddraget og i stedet er vi opfordret til 4 ugers sommerferie - luksus at få dem i træk ;o).

...så nu må sommeren altså gerne komme!

Pia (mum22boys) sagde ...

...glemte helt at sige at I da har en sød prinsesse ;o)

Stine -Auvills univers sagde ...

Der er vist dømt diva med stort D:-)

Fru hygge sagde ...

Ej hvor er det et godt billede af Anna - hun er en rigtig lækker sommersild;0)
God og solrig ferie til jer alle, Mette
Vi ses jo nok tii en kop kaffe:0)
Knus fra Mette

http://www.billigebrudekjoleronline.dk/ sagde ...

Din datter ser så sød, ser meget kawaii. Lolita, jeg elsker den lille fyr er rart