tirsdag den 22. maj 2012

Så så man lige mig....

fare ud på årets første sommerdag, for at købe sommersandaler til mine skønne unger! Jeg falder altid for de lækre dyre mærker, men jeg VIL simpelthen ikke give tæt på 700 kr. for et par børnesandaler, der bliver brugt 1 sommer! Så jeg fandt heldigvis 2 par til 1100 kr. (ikke helt så billigt, som det burde være), hvilket jeg lige kunne gå med til. Og så på kun 15 min. med to unger på slæb, det er alligevel ret imponerende, hvis jeg selv skal sige det!!

Valdemar fik et par brune sandaler (Skofus) og Anna fik sølvsandaler. Men sølvsandalerne har jeg ikke nået at fange, for damen havde ikke tid, til at lade sig fotografere og sandalerne sad på fødderne hele tiden. Til gengæld skal i få hendes nye lækre Hummel sko at se! De er simpelthen så seje.



8 kommentarer:

Jill sagde ...

Nyd det så længe det varer!!!! Jeg har også altid elsket brune sandaler a la dem du har købt, men i år er det slut... i år skal sandalerne være seje :( Så altså, på et tidspunkt slutter det kære mor, så nyd dine små dejlige drengefødder i "ægte" sandaler :o)

Uhhhh I aften er der dømt Melodi Grand Prix med ryggen til fjerneren, skal nemlig opdatere... gær selv hvad ;o)

Kram fra Jill

Mette Kathrine sagde ...

Ja du har helt ret! Jeg har faktisk lige snakket med mine kollegaer om det i dag :D Men jeg synes faktisk også de er sødest til små drenge, jeg kan godt se det bliver lidt for nørdet, når de når en hvis alder he he... Og så er det trods alt nok meget godt, at vores børn har lidt forstand på, hvad der er smart og ikke er smart :D

Jeg glæder mig til at se de nye opdateringer!!

Fru hygge sagde ...

Sandalerne du har købt til Valdemar, har jeg også kigget på til Carl-Emil. Måske jeg må afsted til skobutikken i dag, inden der er dømt udsolgt:)
Vi ses i aften..Knus

Mette Kathrine sagde ...

det kan varmt anbefales Mette, de er simpelthen så lækre :D

Karina/Tungelunden sagde ...

Det er nogle flotte sandaler og sko du har fundet - jeg har det på samme måde med prisen.. det skal være god kvalitet, men det findes også for mindre end 700 kr. Bykier er vi blevet ret glade for herhjemme

Mette Kathrine sagde ...

Karina - ja jeg har også købt hos byKier, men har været uheldig et par gange, med kvaliteten. Jeg synes ikke skoene levede op til billederne på deres website. Så jeg har faktisk ikke handlet der siden.

Lena sagde ...

Hold da op et kvarter, jeg er imponeret. Jeg må vidst også hellere snart få købt nogle til mine 3 :)

God weekend og pinse.

Kh

Mette Kathrine sagde ...

ja jeg var nu også ret overrasket over mig selv....