søndag den 13. maj 2012

"Muuuuh!!" lækre bukser fra Fru Hygge!

Selvom jeg godt kan lide at sy, så er det ikke alt jeg springer ud i! Så er det jo skønt, når man har en veninde, der er super dygtig til at sy. Så jeg har bestilt et par "Muh-ko" bukser hos Mette, til min lille Valdemar. De passer perfekt og er simpelthen så kække til sådan en lille fræk dreng. Han sagde selvfølgelig også "Muuuuh", da han så køerne på lommerne, så de var godkendt med det samme :D






Ps. til jer der har læst forrige indlæg, så havde vi en skøn kæresteweekend. Jeg skal nok lave et indlæg om vores tur!!

8 kommentarer:

Fru hygge sagde ...

Suuuper at de passer skønne prins Valdemar;0)

Mette Kathrine sagde ...

det gør de ihvertfald!

Pia (mum22boys) sagde ...

Hvor er han kær (det er bukserne også) - kan se at der også er fart på hjemme hos jer ;o)

Mette Kathrine sagde ...

Pia - du kan tro der er fart på! Og ligesom hans storesøster, så ved han også hvad han vil og hvad han IKKE vil....

Berit sagde ...

Flotte bukser til en flott gutt. Ha en god søndag

Jill sagde ...

mums de er lækre, men det er den lille prins så sandelig også :o) Jeg adoptere gerne, men så vil jeg også have Emil-Hygge med :o) Nujhhhh her kunne godt gå hen og blive liv og glade dage, til stor fryd for mine egne børn.

Lækker, lækker, lækker-mås :D

Mette Kathrine sagde ...

Berit - ja de er simpelthen så fine og som skabt til min lille gutt :D

Jill - he he ja så kunne der da godt nok komme gang i idyl hytten! 5 stk i alt, puha, jeg får helt sved på panden, bare ved tanken....

Heidi sagde ...

Sikke nogle fine bukser - rigtig seje.

Kærlig Hilsen Heidi
www.egholmvej16.blogspot.com