tirsdag den 8. maj 2012

Mint grøn skolebænk og lækre pakker med posten!

Jeg gik ned til farvehandleren med en mintgrøn melamin kop og sagde, at lige præcis den farve, ville jeg gerne have med hjem i en bøtte maling! Og efter nedslibning, afvaskning, grunder og 2 x maling, så endte jeg med dette smukke smukke møbel!! Åh hvor den pryder min stue og Anna synes det er ret så sejt med en skolebænk! Den har også allerede fået sine første 2 røde tusch streger, men sådan kan det gå! (Desværre er lyset ikke så godt på billedet, men tror godt i kan fornemme farven alligevel)

Skolebænken fik vi gratis af vores nabo, hvor heldig har man lov at være!!! Den har stået og samlet støv i vores carport i 2-3 år! Så nu skulle den ikke vente mere.....


Og så fik jeg en dejlig pakke med posten i dag, med 2 ruller tapet! Det lyserøde tapet har jeg planer med, på Annas nye værelse. Vildt inspireret af Ida Susanne, skal Anna have et værelse a la "sukkertøj for øjet" :D

Tapetet i baggrunden er til mit vitrineskab, som snart skal smykkes i en skøn lyseblå farve og med tapetet på bag væggen inde i skabet.

Tapetet er købt hos Anita!


Det blå stof er også fra Anita! Det lilla stof købte jeg, for et stykke tid siden hos Trine! 


9 kommentarer:

Kath -Hyggeligheder.blogspot.com sagde ...

Hvor er den bare fantastisk - vi har selv en gammel skole-pult stående i garagen, som har stået der et år, hvordan kan man dog lade guld stå så længe ? :-)

Malou sagde ...

Hvor er den bare fin den skolebænk:)

Marina sagde ...

Nøj hvor er den bare skøn den skolebænk og sikken dejlig farve du har valgt til den.

Mette Kathrine sagde ...

Kath - ja det begriber jeg heller ikke, hvordan sådan nogle gode ting kan få lov at stå. Måske fordi der er så meget arbejde i at sætte dem i stand :D Men det er skønt når det er gjort!

Malou - tak :D

Marina - tak, ja det er yndlingsfarven for tiden :D

Savila sagde ...

Ih, mintgrøn er virkelig også min yndlingsfarve for tiden - og hvor er bænken fin! :-)

Sine sagde ...

Sikke en dejlig farve : )

Sukkertøy for øyet sagde ...

Wooow!
Tapeten i bakgrunnen er SÅ LEKKER!!
Moro at du ble inspirert av meg, den lyserøde tapeten med blomster er bare SKJØNN!!

Mette Kathrine sagde ...

savilla - ja den er skøn den farve!

Sine - ja den er min favorit

Ida Susanne - jamen altså, når nu min mand ikke går med til sådan en indretning, så må jeg udleve drømmene på min datters værelse :D Du er SÅ god til at mixe alle de skønne farver! tak fo at jeg må lade mig inspirere...

Gårdejerinden sagde ...

Hold nu op hvor er den blevet fed den skolebænk - tænk at have sådan nogen naboer dit heldige asen ;0)
Rigtig god aften