fredag den 4. maj 2012

Maling #2

Når man ikke altid har råd til at købe en masse lækkert nyt, så må man jo pimpe det man har! Her er 2. edition af mine "Maling" indlæg! Et ur og et spejl er på kommet plads og hold da op, hvor er jeg vild med resultatet! Farverne jeg bestilte var lidt mørkere end forventet, men det var måske ikke så skidt endda...

Farveprøve # 327 072 "Light Riviera
Du kan købe spraymalingen her!






Jeg kom da også til at male min vielsesring!!! Typisk mig, at glemme at tage den af. Men pyha, det kunne heldigvis renses væk med sulfo og en svamp.... FLOT!!!

12 kommentarer:

Mille sagde ...

Det ser rigtig fint ud. Jeg har også to spejle, som jeg har overvejet at give en omgang. Var det svært?

Mette Kathrine sagde ...

nej det synes jeg ikke! Det gælder bare om at dække godt af og spraye mange gange med tålmodighed :D Det er SÅ meget nemmere end at male med pensel...

Julia Runge har lavet en god DIY til at male uret, den brugte jeg også til spejlet. Du kan se den her

http://juliarunge.blogspot.com/2012/03/farvefryd.html

Lena sagde ...

Det ser rigtig ud, jeg glæder mig også til at se resultatet af de andre ting :)
Kh

Maj sagde ...

Fedt!
Jeg har lige fundet mig et ud til en 5'er i dag, som godt kunne klare en opfriskning. Det skal vist prøves!
Tak for inspiration og link :).
Kh maj

Marie sagde ...

Jeg er også tilhænger af at gi' de ting man allerede har et makeover. Det er jo skønt med nye ting, men det er altså også fedt at gi' de gamle ting nyt liv :-)

Eline sagde ...

Ih, hvor fint. Jeg skal på loppemarked i morgen og skal da klart have øjnene åbne for fede ting som kan spraymales;0)
/Eline

TinaLykke sagde ...

Hold op, hvor er begge ting blevet fede!!! Nu må jeg altså ind og bestille et lille lager af fede farver til min gyngestol, mit spejl, mit ur, mit andet spejl.... der er jo oceaner af muligheder ;)

Mette Kathrine sagde ...

Lena - du kan tro jeg nok skal flashe de andre ting også, de skal bare lige tørre og komme på plads :D

Maj - det er kun en glæde at kunne inspirere!

Marie, ja det er faktisk meget sjovere og giver jo også et mere personligt præg.

Eline - ja man kan spinde guld ud af fine loppeting. Det elsker jeg også!

Tina - ja sikke mange projekter. Du samler vidst sammen ligesom jeg gør he he...

Christina Ravn sagde ...

Virkelig fint resultat, knap så heldigt med ringen, sørme heldigt at det kunne komme af... pyyh!

Er det ikke et kæmpe arbejde at dække af, når du maler det med spray?

Berit sagde ...

Morsomt å friske opp ting med å male litt. Flott farge. Ha en god lørdag

Gitte sagde ...

Det ser rigtig godt ud - lækker farve:)

Mette Kathrine sagde ...

Christina - nej det er faktisk ikke så slemt. Jeg har brugt avis og malertape! Jeg har lavet et link til Julia Runge, som viser hvordan, i et svar herover!

Berit - ja det er rigtig sjovt at se hvordan ting kan forandre sig.

Gitte - tak, ja den farve gør mig også helt glad :D