søndag den 13. maj 2012

//Kæresteweekend//Date//

Selvom man er gift, så skal man også huske at være kærester engang imellem. Min dejlige mand og jeg, lavede for 2 år siden en aftale om, at vi (minimum) skal  have 1 kæreste tur pr. år! En tur væk hjemmefra, uden børn og uden huslige pligter! En tur hvor vi slapper af, nyder hinanden, taler med hinanden, spiser vores mad helt uforstyrret, sover længe, slapper af og nyder roen! Denne weekend gik turen til dette skønne hotel i vores hovedstad!











#1 udsigten fra hotelværelset
#2 Cava
#3 Lækre farver på de små shampoo og lotion flasker
#4 Kærestehængelåse på Bryggebroen (vi havde desværre ikke en hængelås med)
#5 same same, but in Instagram
#6 kæresterne

12 kommentarer:

Skjerstad sagde ...

Så koselig å se bilde av dere :)
Så fine !
Artig med de hengelåsene ;)

Klem fra Janne

Stinemor sagde ...

Kærlighedsbilleder. Dem kan man ikke få for mange af! Synes det er en rigtig fin aftale i har lavet jer. Den tror jeg vi vil tage til os herhjemme.

Jill sagde ...

Misundelig????? niks.... ok måske en lille smule eller MEGET!!!!! Jeg ville være den største løgnhals, hvis jeg ikke sad med et lille ønske om at det havde været mig.

Hver er det fedt at I holde fast i det I har lovet hinanden, syntes desværre tit man høre om forhold, hvor aftalen er, at man skal huske at gøre noget som kærester, men en fortravlet hverdag og ikke mindst lidt presset økonomi gør nok, at man oftest fravælger det med en dårlig undskyldning... ikke godt ikke godt (her skulle have været en løftet pegefinger, ikke mindst til mig selv ;o)
Så derfor rigtig dejligt indlæg det her, og til jer andre HUSK DET!!!

Nå men altså når du trænger til en weekend i det jyske, helst en ulige uge-weekend) så sig til så laver vi (dig mig og fru Hygge) sku' krea-tøse-hygge i idyl :o)

Krammer fra Jill

Jill sagde ...

PS. hvor er I et smukt kærestepar

Mette Kathrine sagde ...

Janne - ja det er så sødt, jeg var også helt ærgelig over, at vi ikke havde taget en med :D

Stinemor - det kan ihvertfald også anbefales. Lige der hvor man er ved at tabe pusten over, hvor hård en hverdag med 2 små børn og 2 fuldtidsstillinger kan være, så er det lige der man får et pust luft, så man kan køre videre og stadig holde fast i hinanden!

Jill - åh ja, jeg vil for alt i verden også gerne undgå at gå igennem det du gør lige nu. Men jeg er sikker på at det er det rigtige valg i har truffet. Lige pludselig når du finder dig en sød kæreste, og mærker alle sommerfuglene på ny, så er jeg sikker på at det bliver lidt sjovere. Men det med at skulle dele sine børn, det kan jeg slet ikke forestille mig. Men i klare det da vidst bedre end mange gør.

Og du kan tro Fru Hygge og jeg er klar på en tur til det jyske, vi har talt om flere gange hvor hyggeligt det kunne være at mødes med dig! Næste gang snakken falder på det, så må vi lige kigge i kalenderen efter en weekend i en ulige uge!!

Lene sagde ...

Så dejligt og livsbekræftende et indlæg :) Love is in the air and all around.
Måske jeg kunne føle mig inspireret og gøre det samme med min mand.

Karen sagde ...

Det er så vigtigt at huske hinanden i en travl hverdag med jobs og børn! Vi forsøger også at komme afsted, men har dog ikke kunnet få det til at passe med hvert år. Måske er det dét vi skal?!
Tak for dejlige billeder!
Kh Karen

Mette Kathrine sagde ...

Lene - ja det skulle i tage at gøre :D

Karen - Ja nogle gange, handler det bare om at sætte en dato langt ude i fremtiden, for så får man det nemmere gjort :D

Joan Bagger sagde ...

Hvor hyggeligt.. :D Det ved at være længe siden jeg sådan har været ordenligt på nettet, og så huskede jeg jo lige din side..

Binemor sagde ...

Super fedt, vi trænger også til at komme afsted, drukner hverdagen i sure fodboldstøvler, kedelig aftensmad, sure underbukser, lektier, oprydning osv osv
....måske manden skal have det til fars dag :)

Mette Kathrine sagde ...

Joan - super hyggeligt du kiggede forbi :D

Binemor - det var da en god ide at give det til fars dag! Og tak for din søde kommentar under min give away :D Velkommen til!

Henny sagde ...

Sikke en god tradition. Det burde alle kærestepar/ægtefolk gøre. Og en sjov ide med kærlighedslåsene. Det havde jeg ikke hørt om før.