fredag den 11. maj 2012

Fredag, dejlig weekend i vente og maling #4

Hvor jeg dog elsker fredag! Der venter mig en hyggelig weekend med hotelophold, sammen med min dejlige mand! Vi skal på en af vores kæresteture, som vi har aftalt at arrangere 1-2 gange om året. Børnene skal hygge med bedsteforældrene, så vi kan tage afsted med god samvittighed.


I vinduet står denne nymalede lysestage. Stagen købte jeg på et loppemarked til 5 kr, på den vej hvor jeg bor, i sidste weekend. Den har fået 3-4 gange spraymaling af denne farve "Ceramic Pastel 029", som kan købes her! Også et tørrestativ til legehuset og en lille børnestol, har fået samme farve.








9 kommentarer:

Christina Ravn sagde ...

Det er simpelthen så fint alt det du får malet.
Håber du og din mand, må få en forrygende weekend :)

Heidi sagde ...

I må have en rigtig god kæreste tur. Og hvor er de blevet fine alle de ting du har malet.

Kærlig Hilsen Heidi
www.egholmvej16.blogspot.com

Hos Frøken Jensen sagde ...

Skøn farve, de fine ting har fået. Jeg er helt vild med den.

Jeg ønsker jer en rigtig dejlig tur (bare det var mig ;)

Mange hilsner
Betina

Mette Kathrine sagde ...

tusind tak tøser :D

Marie sagde ...

Dejlig weekend at ha i vente, håber i får en skøn tur :-) og fin farve du har malet med :-)

Gårdejerinden sagde ...

Uhm lyder som en skøn weekend ☺ Rigtig god fornøjelse..
Det er fedt at lege med maling og give tingene nyt liv - hvor har du fundet tørrestativet til ungerne? Det er rigtig fint..

Julia Runge sagde ...

Sikke de projekter du får krydset af listen for tiden! :D Har selv lige købt ceramic pastel til mit skab i køkkenet.. Troede bare den var mere støvet i farven.. Er i gang med et indlæg med farvekoder på sprays. Er det okay hvis jeg låner billeder af dig også og viser med koder? :)
Ha en god weekend! ;)

Stine -Auvills univers sagde ...

Det er nogle fine ting, du får malet. Jeg spønser også på en større omgang, men jeg tror, jeg skal ha' fat i en blå, der er lidt mere sart.
Jeg har forresten sat en lille give away i søen. Kik forbi og god tur til dig og gemalen:-)

Mette Kathrine sagde ...

Marie - tak!

Gårdejer - jeg har fået tørrestativet gratis fra min niece og nevø, der ikke brugte det mere. Men jeg tror det er købt i IKEA for lang tid siden.

Julia - du må meget gerne låne billeder, så længe du er sød at linke tilbage til min blog :D

Stine - ja jeg havde også regnet med, den var lysere. Men den er nu ret fed alligevel. Jeg har også købt en lysere maling til mit vitrine skab, som skal have en tur med penselen i pinsen.