lørdag den 5. maj 2012

En ny bakke til det kommende legehus!

Der er en lækker butik her i min by, som jeg ofte er kørt forbi. Men først torsdag, fik jeg endelig besøgt den. Hold da op en masse lækre ting den indeholder. Gamle brugte og antikke møbler, billeder, bakker osv. Jeg fandt bl.a. denne skønne bakke og en anden ting, som en af jer måske kan få glæde af. Så hold øje med bloggen, der er endnu en give away på vej!!



Men denne fine bakke, har jeg tænkt mig skulle bruges i det legehus, som børnene skal have i vores nye hus! Jeg glæder mig mindst ligeså meget til at indrette det, som det rigtige hus :D

Du kan kigge ind i butikken her, og den er altså virkelig et besøg værd, hvis du en dag kommer forbi vestsjælland!

6 kommentarer:

Pia (mum22boys) sagde ...

Årh, er så vild med den bakke - er det ikke en IRA/Anita Wangel? Sig endelig til, hvis du vil sælge ;o)

Vibeke sagde ...

Nydelig blogg du har!! Hit kommer jeg igjen :)

Christina Ravn sagde ...

Den er skøn!
Spændende hvad du mere købte :)

NostalgiBolig sagde ...

Skøn bakke... Og skønt tip! Jeg skal da helt sikkert (snart) forbi butikken:)
God dag!

Gårdejerinden sagde ...

Kan godt forstå du glæder dig til at indrette legehuset - er sikker på det nok skal blive rigtig fint ☺
En af de ting vi efterlod da vi flyttede var faktisk et legehus! Men der er et undervejs her på gården - og det er altså noget særligt at skulle indrette sådan et lille fristed til ungerne ☺
God fornøjelse når du når dertil - og rigtig god weekend.
KH.

Mette Kathrine sagde ...

Pia - jeg er også rigtig glad for den! Den er lavet af Ethel von Horn

Vibeke - du er SÅ velkommen :D

Christina - jaaaa, jeg skal nok afsløre det meget snart! Det er for alle dem der, ligesom jeg selv, er glad for mintgrøn...

Nostalgi bolig - ja det kan du roligt gøre. Jeg synes faktisk hun er rimelig i pris, og det er jo en god ting!

Gårdejer.. - ja så kan jeg godt forstå i må have jer et nyt legehus. Vi har ikke noget endnu, så det er jo god lokkemad for Anna, når vi nu skal flytte :D